5 Reacties
8 maanden geleden
Oorontsteking trekt vaak ook naar de keel toe, waarschijnlijk wilt ze daarom niet eten en drinken. Het belangrijkste op het moment is vocht ivm koorts. Heb je al geprobeerd met afleiding (bijv tv kijken) water / melk in het mondje te lepelen? Misschien iets kouds geven om het keeltje te verzachten? Beterschap!! Mijn kleine man heeft op het moment ook Oorontsteking en koorts..temp schijnt al snel aan de hoge kant te zijn bij Oorontsteking.
8 maanden geleden
Hoe gaat het nu met jullie?
Dit kennen we van onze oudste. De huisarts heeft mij met klem geadviseerd toen om te zorgen dat we echt iets hadden waar hij enorm dol op was om te drinken. Hij zei het maakt niets meer uit. Hij stopt steeds met drinken en dat kan niet. Dus borstvoeding met lepeltjes of met een spuitje maar we hebben gezocht vervolgens naar sappen (was tot 1,5 jaar). Nu, ruim 3,5 jaar krijgt hij nog altijd een deel sap (beetje) en veel water. Dan drinkt hij. We hebben ook veel baat gehad bij een probiotica en collodiaal zilver met zink voor in de oortjes en neusje te sprayen. Ik val veel terug op vitamines en hij heeft vroeg buisjes gekregen. Antibiotica deed niets of werd hij zieker dan ziek van (zieker dan de oorontsteking zelf). Heel veel beterschap, ik vond dit enorm intens en vreselijk lastig ♥️. Sterkte voor jou mama en een dikke knuffel!