Onze dochter nu 20+1 weken heeft net haar vaccinaties weet gehad en nu kregen wij een advies waar ik benieuwd van ben of meerdere mensen dit hebben gekregen en uitvoeren.
Onze dochter in haar 4e sprong slaapt sinds maandag in de avond en nacht heel slecht vooral krijsen. Al langere tijd ook veel meer honger. Dus we gaven nu weer 6x per dag 150ml (inplaats van 5x180ml want dan had ze nog honger)
Nu is het advies dat we hebben gekregen om nog maar 4x per dag 180ml te geven (met als laatste voeding om 19:00) en dan tussendoor haar meer met groente en fruit te voeden. En desnoods in haar laatste fles ook wat rijstebloem te doen, om het op die manier met 4 voedingen vol te houden.
Ik vind dit best spannend. Ze is nog maar net begonnen met groente (heeft 3 soorten op) en 4 flessen per dag lijkt weinig. Aan de andere kant zoals het nu gaat is ook verre van ideaal..
Ik ben dus even benieuwd naar de mensen die kunstvoeding geven en een baby hebben van rond die 20 weken, hoeveel zij geven een kunstvoeding en oefenhapjes enzo.
Dank alvast!