6 Reacties

vorig jaar

Geen tips, maar ik leef met je mee! Vanaf dat hij een uur langer kon zonder voeding voelde ik al een wereld van verschil! ben benieuwd hoe ik me ga voelen wanneer hij ook doorslaapt
Hier wat gelijk, hij komt opt moment in de nacht ieder uur/1,5 voor wat te drinken. Loop ook geregeld op mijn tandvlees. (En ook meerdere kinderen) Ik probeer het niet genieten te accepteren en er door te geraken. Het genieten is hier ook ver te zoeken. Dat betekend niet dat ik mijn kinderen niet graag zie. En ik probeer me dan vast te houden aan de kleine geniet momentjes als we bv samen even spelen en lachen. Maar eerlijk gezegt ben ik blij als we een jaar verder zijn. Meer mentale tips heb ik niet. Hou me zeker aanbevolen voor meer :/

Reactie op AlledaagseFluistering930119

Hier wat gelijk, hij komt opt moment in de nacht ieder uur/1,5 voor wat te ...
Herkenbaar. Roep ook om de haverklap dat ik niet kan wachten dat we een jaar verder zijn. Ik houd van mijn kinderen maar soms neemt de vermoeidheid echt de overhand. Heel veel succes voor beide 馃槈

vorig jaar

Kunnen de kinderen misschien overdag al eens naar iemand in je omgeving zodat je overdag kan bijslapen? Zo heb ik toch een aantal keren goed kunnen dutten

vorig jaar

Oeioei.. Ons oudste is 2 jaar en slaapt nog niet door. De ene moment wel en dan komt er wel weer een fase van niet. Ons kleinste slaapt nu van 22-4-8, ik vind het een luxe. Ondertussen wel 5x opstaan voor de oudste... Dan vindt ze haar tut niet, wil ze water, heeft ze een nachtmerrie,... Altijd wel iets. Je went er aan zou ik zeggen... Ik probeer overdag ook soms mee te dutten, vanaf volgende week terug gaan werken dus dan is dat ook gedaan 馃槵

vorig jaar

Kan je niet afwisselen met de papa? Wij slapen in nood soms apart en dan staat er 1 iemand op... Zelf 1x uitslapen doet al wonderen mentaal