12 Reacties

vorig jaar

Wij hebben hem van Mybambini. Werkt prima. Grotere flessen duren wel 5-10 minuutjes

vorig jaar

Ik heb die van Sheppr! Ik ben erg tevreden hiermee. Mijn vorige ging kapot en heb gratis een nieuwe opgestuurd gekregen en retourlabel voor de oude. Ik heb er wel een adapter bij moeten kopen omdat wij een iets 'specialere' fles hebben (Hegen) en die niet op de meeste normale flessenwarmers past. Als je een meer standaard fles heeft zoals dr Brown of Difrax, Philips Avent dan past het vaak al met de adapters die erbij zitten! Kun je altijd in de beschrijving vinden welke flessen erop kunnen. Ik heb de mijne via bol.com gekocht. Succes!

vorig jaar

Reactie op EvaSlangen27

Ik heb die van Sheppr! Ik ben erg tevreden hiermee. Mijn vorige ging kapot ...
Wij hebben ook deze! Heel erg tevreden mee.

vorig jaar

Reactie op EvaSlangen27

Ik heb die van Sheppr! Ik ben erg tevreden hiermee. Mijn vorige ging kapot ...
Deze hebben wij ook! Ideaal!

vorig jaar

Ik heb die van de Vulpes Goods, heel makkelijk mee te nemen en werkt heel fijn !

vorig jaar

Ik heb de Luvion Pro ! Echt ideaal. Binnen 5 minuten je flesje warm. Ik gebruik hem overal🫶🏽

vorig jaar

Reactie op Ruby92

Ik heb die van de Vulpes Goods, heel makkelijk mee te nemen en werkt heel f ...
Ik heb deze ook! Top ding

vorig jaar

Wij hebben de hoube en zijn er erg tevreden mee

vorig jaar

Wij hebben de Mybambini Pro. Erg tevreden over!

vorig jaar

Lucion Ultra Pro! Helemaal blij mee. Gebruik hem voor elk flesje!

vorig jaar

Hebben een Houbie gehad ging redelijk snel kapot (accu) slechte bereikbare klantenservice en geen nieuwe kunnen krijgen omdat ze geen voorraad hadden. Zijn daarom daarna overgestapt op Sheppr na reacties te lezen over betere klantenservice als er iets aan de hand is. Tot nu toe meer tevreden over de Sheppr i.v.m. 2 opties 1 om water te verwarmen en de andere voor melk. Succes met maken van je keuze!

vorig jaar

Reactie op Ruby92

Ik heb die van de Vulpes Goods, heel makkelijk mee te nemen en werkt heel f ...
Wij hebben deze ook, echt een fijn ding!