10 Reacties
5 dagen geleden
Ik heb een hele fijne van Dooky. Winddicht en er is ook een regen cover voor te bestellen. Een klipje bij je heupen en eentje bij je schouders. Ik gebruik hem dagelijks want hebben een hond waar ik in de middag minimaal een uur mee loop.
5 dagen geleden
Ik zou zelf persoonlijk een draagzak consult aanvragen. Een draagzak of doek is heel persoonlijk! En anders kan je jou vraag ook stellen in de groep "Draagpraat" op Facebook 😊
5 dagen geleden
Hi, wat heerlijk en fijn voor je kindje dat je graag wilt gaan dragen. Ik zou je een draagconsult aanbevelen dan kun je verschillende draagzakken uitproberen. En krijg je ook het nodige advies over veilig dragen. Draagzakken/ wensen kunnen heel persoonlijk zijn. Daarnaast zou ik je dan ook aanraden om op zoek te gaan naar een draagjas. Het is eigenlijk de bedoeling om je kindje zo dicht mogelijk tegen je aan te dragen met zo min mogelijk lagen er tussen. Veel plezier met jullie draag avondtuur! Hier al jaren een groot fan niks zo heerlijk om lekker te wandelen met je kindje dicht tegen je aan!
5 dagen geleden
Ik kan een draagconsult echt aanraden zoals hier al een aantal keer wordt benoemd. Vooral als je een aantal uur achter elkaar wilt gaan dragen. Ze kunnen je dan ook tips geven over kleding enz in de drager. Ik zie toevallig dat je je kindje over je jas draagt en dat je kindje zelf ook een dik pak aan heeft. Dit zijn bijvoorbeeld dingen die afgeraden worden. Ten eerste omdat je de Draagzak zo niet strak genoeg kan afstellen. Je blijft daardoor speling houden en dan kan alles gaan zakken, waardoor je last kan krijgen van je nek, schouders en rug. Ten tweede omdat zo'n dikke pak voor je kindje vaak te warm is. Ze krijgen namelijk al jouw warmte en de Draagzak zelf is ook al een laagje.
De Facebookgroepen draagpraat en draagliefde zijn ook heel fijn voor tips.
Veel clipjes kan vervelend zijn, maar dat wil wel zeggen dat je de Draagzak precies op jouw lichaam en dat van je kindje af kan stellen. Wat in de regel vaak voor langer dragen fijner is. Een draagconsulent kan je helpen met alles afstellen, zodat als je gaat dragen je vaak alleen even aan hoeft te spannen.
5 dagen geleden
Wij hebben eentje van baby Bjorn waar wij uren mee gaan wandelen😊 nooit geen last van de rug mee, is ook compleet aanpasbaar met zijn grootte😊 hij gaat al mee op wandeling sinds hij 3 weken oud is.
5 dagen geleden
Reactie op Ivke_x
Ik kan een draagconsult echt aanraden zoals hier al een aantal keer wordt b ...
Klopt, helaas was ik de jas vergeten die ik aan wilde zodat hij onder mij zat. Vandaar het pakje want het was rond de 5graden tijdens het wandelen en winderig. Het pakje was te groot waardoor zijn voetjes niet afknellen en wij hebben zijn nekje elk halfuur gecontroleerd of hij het niet te warm had. Daaronder had hij alleen maar een dun boxpakje aan.
De clipjes waren zeker fijn kwa stellen maar omdat het een oud model is zijn het hele onhandige clipjes.
Ik ga eens opzoek naar een draagconsulent, ook mijn vriend wilt hem heel graag dragen. Dus zal doen zoeken worden.
Bedankt voor de tips🥰
4 dagen geleden
Reactie op DA1326
Klopt, helaas was ik de jas vergeten die ik aan wilde zodat hij onder mij z ...
Zelf heb ik een Isara the one en een hoppediz primeo. Beide vind ik heel erg fijn. De primeo heeft mijn voorkeur, omdat de schouderbanden niet gevuld zijn. Dat vind ik prettiger dragen. Mijn man heeft juist wel graag gevulde schouderbanden. Wij vonden het erg lastig een draagzak te vinden voor ons beide.