24 Reacties

vorig jaar

Ik doe alles met de ergobaby draagzak, is echt top. Wij hebben zelfs een buitenhoes erbij gekocht voor de winter, zo’n fan zijn wij er van. Hier op foto met de hoes.

vorig jaar

Ik heb de ByKay draagzak. Best een hele fijne. Werkt met kliksluiting, hoef je niet zo te knopen. En is voor kleintjes ook fijn!

vorig jaar

Ringsling gebruik ik dagelijks hier

vorig jaar

Echt kleine stukjes als pakketje wegbrengen til ik de maxi cosi gewoon. Wel zoals op deze foto, zo til je hem een stuk makkelijker. Maar voor even een kleine boodschap pak ik altijd de kinderwagen. In letterlijk 1 minuut heb ik de kinderwagen uit de auto en de maxi cosi erop. 😅 Haar uit de maxi cosi halen en in de draagzak doen ben ik veel langer mee bezig. Maar een draagzak welke ik je kan aanraden is de Ergobaby Embrace. Deze is echt heel fijn voor het eerste jaar en is ook goed te gebruiken bij newborns!

vorig jaar

Wij hebben ook de ergobaby draagzak. Die kan voorop en later ook als rugzak als de baby ouder is. Echt heel fijn en ook in je eentje makkelijk om te doen!

vorig jaar

Reactie op Yvonn

Ik heb de ByKay draagzak. Best een hele fijne. Werkt met kliksluiting, hoef ...
Ik heb ook de bykay, heel makkelijk in gebruik en erg leuke printjes

vorig jaar

Hier ook de ergobaby embrace. Bevalt vooral mijn partner goed, ik gebruik zelf liever een draagdoek. Heb een rekbare draagdoek van Boba, fijn voor kleine stukjes. Als ik met de auto ergens heenga knoop ik de draagdoek gewoon voor vertrek alvast om, hoef ik bij de winkel ofzo alleen nog even snel de baby erin te stoppen.

vorig jaar

Tula free to grow, mega fan van zowel m’n vriend als ik! Gebruiken hem standaard als we de deur uitgaan en in huis om handen vrij te hebben en hem te sussen

vorig jaar

Ik heb ook de ByKay. Ik heb de tiny click carrier en vind hem heel fijn!

vorig jaar

Ik heb de bykay en de tula free to grow. Bykay is prettig in huis en kleine boodschapjes, maar voor langere stukken wandelen gebruik ik liever de tula

vorig jaar

Wij hebben een neko tiny draagzak, onze baby was ook klein bij de geboorte en paste hier meteen in. Heel erg tevreden over ook!

vorig jaar

Tula free to grow heb ik! Makkelijk in gebruik en zelfs de kleintjes kunnen erin. Op Vinted staan ze voor een goedkopere prijs, mocht je er niet teveel aan willen uitgeven

vorig jaar

Ik heb een rookie. Enorm makkelijk in gebruik. Geen gedoe met 5 verschillende riempjes

vorig jaar

Heb de half buckle van isara, na bij onze oudste de ergobaby adapt te hebben gebruikt. Vond die zelf te hard en oncomfortabel maar deze isara is mega zacht en ideaal als je iets zoekt wat net zo comfortabel is als een draagdoek. Voor mij the best of both worlds van draagzak en -doek! Vind ‘m ook veel makkelijker om doen en afstellen dan onze draagzak.

vorig jaar

Ik heb een Tula en een draagdoek (stof). Tula is vanaf 3,5 kilo en makkelijk en snel om. Gebruik ik veel!

vorig jaar

Net tula free to grow gekocht via Vinted, ben benieuwd als hij binnen is!!

vorig jaar

Ik heb net een ring sling besteld. Zou super namelijk moeten zijn, dus ben benieuwd!

Reactie op Momof2cats

Net tula free to grow gekocht via Vinted, ben benieuwd als hij binnen is!!
Wij hebben een tula free to grow. Heeft onze meid vanaf paar dagen oud in gezeten en ze vind t nu na 3 maanden nog steeds heerlijk
Ik heb ergobaby aerloom, fantastisch ding vind ik het

vorig jaar

Houd er rekening mee dat veel draagzakken zeggen dat het vanaf geboorte kan, maar dat ze dan nog niet ergonomisch zijn. Echt vaak pas vanaf broekmaat 62-68. Je zou een draagdoek kunnen doen. Als je een rekbare draagdoek hebt, kan je van tevoren knopen en je kindje als je uitstapt er direct inzetten. Wij hebben bijv de ergobaby embrace en ook daar claimen de dat het vanaf newborn is, maar eigenlijk zijn ze er dan toch nog te klein voor. Je zou de facebookpagina Draagpraat kunnen opzoeken. Daar de zoekfunctie zou je heel veel moeten kunnen vinden