4 Reacties

11 uur geleden

Ik denk dat je je kindje hierin mag volgen. Als je zelf niet fit bent heb je ook minder zin om te eten. Ik denk dat dat bij baby’tjes net zo is 😊 zolang het niet te weinig wordt en ze nog wel goede plasluiers heeft denk ik niet dat je per se haar meer zou moeten laten drinken

10 uur geleden

Hier hetzelfde alleen met bv. Vaak tussen de 3 en 7 minuten drinken is ie er alweer klaar mee. Slaapt ook wat meer. Is verder nog vrolijk en heeft voldoende plasluiers. Denk dat we hier inderdaad onze baby mogen volgen. Beterschap!

8 uur geleden

Dit "probleem" hadden wij ook maar gaat vanzelf wel beter. Plasluiers in de gaten houden en of je kindje niet futloos wordt. Wij /zaten echt een week op 60cc per keer ipv 130 dus dat was wel even spannend en frustrerend ;) meer aanbieden vaker werd niet aanbevolen maar gewoon de tijden aanhouden die je deed. Zoutoplossing neusspray speciaal voor babytjes voor het drinken hielp iets. Na een week ging het beter

6 uur geleden

Bij ons net zo! Ik druppel de neus voor het drinken en soms probeer ik het neusje te legen met zo’n aspirator. Dit helpt wel iets. Of laten stomen in de badkamer als iemand net gedoucht heeft, dan komt het ook allemaal wat losser.