16 Reacties

11 dagen geleden

Kokosolie?

11 dagen geleden

Misschien is shea butter nog een optie? Kijk eens op de website van puurgelukstore, je kunt ook nog even contact met haar opnemen zodat ze mee kan denken welk product het meest geschikt is.

11 dagen geleden

Ik kom net van de huisarts terug met mijn zoontje. Die heeft het mega erg op z’n hoofdje, maar ook op z’n buikje, armpjes en beetjes. De huisarts heeft mij aangeraden om gewoon zo vaak mogelijk te smeren met vaseline, niet teveel met water wassen en ik heb er dan nog een zalfje bij gekregen, omdat hij het zo erg heeft.

10 dagen geleden

Reactie op Daniek Vossebeld

Ik kom net van de huisarts terug met mijn zoontje. Die heeft het mega erg o ...
Thanks voor de tip! Hoop dat dat ‘t bij jullie ook gaat helpen. Heel veel succes ermee in ieder geval!

10 dagen geleden

Reactie op Mamaleeuw2024

Misschien is shea butter nog een optie? Kijk eens op de website van puurgel ...
Heb het meteen besteld en heb haar ook een berichtje gestuurd. Thanks!

10 dagen geleden

Reactie op Hi_10

Kokosolie?
Thanks voor de tip!

10 dagen geleden

Precies het zelfde hier! Zo frustrerend om te zien dat je kleintje jeuk heeft maar niks lijkt te helpen. Ik gebruik nu sinds een kleine week kokosolie, maar ik kan nog niet echt zeggen dat ik verschil merk. Ik probeer het nog even de tijd te geven omdat de huid er misschien ook even aan moet wennen. Het voelt wel fijn dat het een natuurlijk product is, maar we wachten het even af. Ben ook wel benieuwd naar tips! 🫶🏻

6 dagen geleden

Reactie op Jackyxo

Precies het zelfde hier! Zo frustrerend om te zien dat je kleintje jeuk hee ...
We zijn nu 2 dagen sheabutter aan het proberen en het lijkt goed te werken! Misschien ook iets voor jullie?

5 dagen geleden

Tip om de uiteinden van de pyjamamouwtjes dicht te naaien dan kan ze zichzelf in ieder geval niet open krabben

5 dagen geleden

Frambozen zalf! Echt heel fijn voor meerdere dingen zoals rode billen, schrale wangetjes of droge handen. Werkt hier altijd super goed.

5 dagen geleden

DerMel zalf, ook speciaal tegen jeuk. Grote tube kost 22 euro, maar wat een fantastisch spul. Ook nog eens helemaal natuurlijke basis! https://www.dermatologie-winkel.nl/nl/dermel.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA34S7BhAtEiwACZzv4RzV13HX0aTlC3ZM2A2Qo_ntH7D1DTRqK9HkHl9JxCQjY69s5mn0QhoCAj0QAvD_BwE

5 dagen geleden

Vette zalf kan trouwens jeuk verergeren, omdat dit de huid afsluit. Vandaar dat we voor DerMel hebben gekozen, nadat sheabutter en vaseline onvoldoende/niet werkte

5 dagen geleden

Reactie op dmi995

We zijn nu 2 dagen sheabutter aan het proberen en het lijkt goed te werken! ...
Te vroeg gejuicht 😅 wordt nu alleen maar erger

5 dagen geleden

Reactie op dmi995

Te vroeg gejuicht 😅 wordt nu alleen maar erger
Ah, wat vervelend. Vette zalf kan het inderdaad verergeren. Heb je al eens naar DerMel honingzalf gekeken?

5 dagen geleden

Reactie op Graciousmommy

Ah, wat vervelend. Vette zalf kan het inderdaad verergeren. Heb je al eens ...
Ga ik nu meteen bestellen! Thanks!

5 dagen geleden

Reactie op dmi995

Ga ik nu meteen bestellen! Thanks!
Hoop dat het voor jouw dochtertje ook gaat helpen. Laat je het hier over paar dagen nog even weten? :)