47 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Jess1992

Ja als ik op mn linkerzij lig dat schopt ie steeds op de bank of bed. Want ...
Ik lees inderdaad veel over de linker zij, maar ik voel dus de baby ook het meeste als ik op m’n rechter zij lig😂. En idd ook vaak dan naar de bank/bed

5 maanden geleden

Ik heb ook een drukke baby in m'n buik😂 als ik alleen ben zie ik dr ook bewegen op m'n buik maar als ik dan tegen m'n man zeg om te voelen stopt ze😂

5 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Ik lees inderdaad veel over de linker zij, maar ik voel dus de baby ook het ...
Linkerzij is beter tegen maagzuur en voor doorbloeding😉

5 maanden geleden

Dames ook die de baby de ene dag heel duidelijk voelen en de andere dag alleen zachtjes? 25wkn en placenta aan de achterkant. Zal dat liggen aan hoe de baby ligt?

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Dames ook die de baby de ene dag heel duidelijk voelen en de andere dag all ...
Ja heb ik ook heel vaak! Soms de hele dag door en andere dagen wel maar aanzienlijk minder.

5 maanden geleden

Tot 20 weken dacht ik dat ik een rustige baby had. De 20 weken echo verstelde mij het tegenovergestelde maar ook dat ik een placenta aan de voorkant heb waardoor ik het nu later voel dan mijn eerste zwangerschap. Maar kort na die 20 weken echo was de baby ineens voor mij extreem duidelijk te voelen. Vanaf 23 weken kan mijn vrouw het ook voelen. Ik ben nu 26 weken maar je ziet ondanks die placenta aan de voorkant, duidelijk mijn buik heen en weer gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Same! Lijkt dan alsof de baby een paar dagen moet bijkomen van al het drukke gespartel😂

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik herken dit ook best wel! En als ze dan wat rustiger is word ik wel een beetje onrustig.. maar goed.

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja al een paar keer gehad en die paar keer word ik er een beetje onzeker van, maar ze laat zich steeds duidelijker voelen, hier ook een anterior placenta dus helpt ook niet altijd mee Verloskundige drukte ons wel op het hart, bij twijfel altijd bellen

5 maanden geleden

Whahaha ja hier ook een druk meisje placenta aan de voorkant maar voel haar echt al sinds week 16 en nu al 27 weken soms is ze niet meer te houden 😂

5 maanden geleden

Hier ook een drukke baby 🙋‍♀️ wel altijd alleen maar rechts, links voel ik hem nooit 😅 meer dames die dit hebben?

5 maanden geleden

Ik ben een weekje op vakantie en kan gewoon niet rustig op een bedje liggen zonder dat de baby NON STOP alle kanten opgaat. Gaat zelfs beetje vervelend aanvoelen zo hard 🙈

5 maanden geleden

Reageert de kleine bij jullie ook op eten? Zodra ik begin met eten (gebeurt geregeld, oeps) dan gaat ze helemaal los 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Reageert de kleine bij jullie ook op eten? Zodra ik begin met eten (gebeurt ...
Hier ook heel druk bijna heel de dag door vooral extra ook inderdaad als ik aan het eten ben.

5 maanden geleden

Ik ben 28+5 weken en ik voel de kleine nu dagelijks. Hij vind het voornamelijk leuk om zn rug richting mijn buik te duwen. Verder duwt hij graag zijn voetje naar boven zodat ik hem boven mijn navel voel. De rest van de dag schopt hij lekker hard. Vooral als ik rustig wil zitten.

5 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Reageert de kleine bij jullie ook op eten? Zodra ik begin met eten (gebeurt ...
Mijne reageert op een lege rammelde maag😅

4 maanden geleden

Hey allen! Hebben jullie ook weleens dat de kleine een paar dagen rustiger is? Waar ze eerst non-stop trapte en draaide, is ze nu weleens een uur stil. Ik ben het niet van haar gewend en ga me dan wel sneller zorgen maken. Ze beweegt overigens wel gewoon, maar veel minder heftig.

4 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Hey allen! Hebben jullie ook weleens dat de kleine een paar dagen rustiger ...
Ja! Maar ik merk zelf dat dat komt omdat ze minder ruimte heeft, de bewegingen en schopjes voelen namelijk anders aan dan 4 weken geleden. Ben nu inmiddels bijna 31 weken. Waar ze eerst alle ruimte had om voluit te trappen, is dat nu minder. De VK zei ook dat dit normaal is rond dit termijn.

4 maanden geleden

Reactie op Sabb1993

Hey allen! Hebben jullie ook weleens dat de kleine een paar dagen rustiger ...
Jaa dit heb ik ook! Ik maak me dan meteen zorgen maar dan eet ik even iets met wat suiker, beweeg ik rustig mn buik wat heen en weer om haar wakker te maken en *poef* daar is ze weer 😅🥊

4 maanden geleden

Reactie op C-24Baby

Jaa dit heb ik ook! Ik maak me dan meteen zorgen maar dan eet ik even iets ...
Ik ben 30+5 overigens, heb dit nu sinds een weekje ofzo dat ze soms wat rustiger beweegt