8 Reacties

vorig jaar
Hey,
Hier niet duizelig en niet eens gesport eigenlijk haha. Maar wel gisteren hele drukke dag gehad met afspraken en veel huishouden gedaan. Had qua energie goede dag dus lekker veel gedaan. En 's avobds was het opeens op en voel me nu nog energieloos en m'n spieren zijn erg moe. Toch teveel gedaan dan gisteren, ook al leek het toen prima te gaan. Misschien is het bij jou ook zoiets?

vorig jaar
Reactie op em1235
Ja dat zou best kunnen inderdaad. Zo lastig om dan in te schatten wat wel e ...
Jaa idd! Wel blij dat huis maar aan kant is haha. Had alleen niet pers茅 op fiets naar verloskundige hoeven gaan enzo 馃槄 En vandaag weer werken, maar ben nu dus niet vooruit te branden 馃槾
Duizeligheid nu wel weg eigenlijk?

vorig jaar
Hey, zou ook te maken kunnen hebben met je slaappositie. Hoe lag je? Met bepaalde houdingen (voornamelijk rugligging) kunnen je baarmoeder en baby een bloedvat afknellen waardoor je erg duizelig word (natuurlijk mechanisme van je lichaam ook zodat je wakker word en anders gaat liggen). Zou je even kunnen googelen.
Ik die zelf nog 3x per week bootcampen en soms korte afstanden (tot 3km) hardlopen. Ervaar dan geen last van duizeligheid oid maar verschilt natuurlijk ook heel erg per persoon.
Hoe is je bloeddruk?

vorig jaar
Reactie op Sofia1993
Hey, zou ook te maken kunnen hebben met je slaappositie. Hoe lag je? Met be ...
Jaa ik lag wel op mijn zij en met zwangerschaps kussen want heb wel de neiging om soms ook op mn rug te liggen maar dat was dus nu niet zo. Duizeligheid is nu inmiddels gelukkig beter, energie nog niet echt dus misschien dat het toch beetje teveel was achteraf gezien. Maar voor m鈥檔 gevoel deed ik al alles op halve kracht馃槄. Dus wel lastig hoe weinig ik dan een volgende keer moet doen.

vorig jaar
Reactie op Nicole234
Jaa idd! Wel blij dat huis maar aan kant is haha. Had alleen niet pers茅 op ...
Ja is inmiddels wel aardig gezakt, zorg ook in ieder geval voor voldoende eten vandaag zodat het daar niet aan kan liggen en verder maar even dagje weinig doen dan. Hopelijk was het een eenmalig ding.

vorig jaar
Reactie op em1235
Jaa ik lag wel op mijn zij en met zwangerschaps kussen want heb wel de neig ...
Ah ja dan was het iig niet je slaaphouding. Vervelend wel zeg, fijn dat het nu minder is. Vandaag maar extra rustig aan dan en goed naar je lichaam luisteren en dan hopelijk snel ook weer je energie terug 馃馃徑
En wat je zegt inderdaad lastig om te voelen wat je dan wel kunt doen maar het kan ook een uitzondering zijn? Ik merk iig bij mezelf dat mijn lijf ook wisselend reageert op het sporten.