7 Reacties
2 jaar geleden
Scooter rijden als je zwanger bent wordt ook niet per se afgeraden, dacht ik? Ik heb even gegoogeld en een e-chopper gaat max 25 km/u. De enige situatie waarin er iets ‘mis’ kan gaan qua zwangerschap is als je valt of een ander soort ongeluk hebt. Gezien de snelheid, de brede banden en het feit dat er tig toeristen, bedrijfsuitjes en vrijgezellenfeesten op rijden denk ik dat het niet erg moeilijk kan zijn om te besturen. Mij lijkt het risico dus niet zo groot, maar evt. kun je vragen of je eerst een rondje op de parkeerplaats mag proberen/oefenen voordat jullie vertrekken. Dat geeft misschien vertrouwen, want jij moet je er comfortabel bij voelen!
2 jaar geleden
Reactie op kim7991
Nee klopt je kunt prima scooter rijden maar mij niet gezien haha. Ik heb da ...
Een scooter mag op de rijbaan wel een stukje harder, en een e-chopper heeft hele brede banden dat maakt het een stuk makkelijker denk ik! Nog nooit e-chopper gereden, slechts 1 keer op een scooter gezeten. Rij wel motor en vind dat meer een betrouwbaar gevoel geven dan een scooter met z’n mini bandjes. Motor rijden doe ik nu overigens ook niet, want wat als ik met die snelheid een ongeluk krijg… (ookal is dat nog nooit gebeurd)
2 jaar geleden
Wij hebben vorig zomer een E-chopper rit gedaan. Ik had daarvoor ook nog nooit op bijv. een brommer gereden. Het is heel goed te doen. Even oefenen met sturen, maar je voet staat zo aan de grond. En het gaat niet hard. Ik zou het zeker gaan doen en lekker genieten
2 jaar geleden
Lekker doen hoor! Ik rij met mijn 23 weken elke dag gewoon op mijn scooter (45km/u). Het enige waar ik nu extra rekening mee hou is niet te hard over drempels heen rijden. Dat kan wel eens vervelend voelen. Veel plezier!