39 Reacties

22 dagen geleden

Mijn zoontje van 13 weken heeft ook eczeem, ik gebruik natuurlijke producten van Inoli en merk dat zijn huid heel rustig er van wordt. Dus echt een aanrader!! ik heb alles geprobeerd maar niks maakte zijn huid zo rustig, ik heb de shampoo/huidolie/creme en badolie van Inoli

22 dagen geleden

Ik gebruik op advies van de huisarts cetomacrogol, werkt ook heel fijn. Shea butter schijnt ook goed te werken maar dat zelf nog niet geprobeerd

22 dagen geleden

Wij op advies van de huisarts lanette crème. Werkt voor ons goed!

22 dagen geleden

Mijn zoontje had heel erg eczeem. Bij hem hielp niets. Zelfs de huisarts wist het niet meer. Bij toeval kwam ik Grahams eczeem crème ( zonder hormonen) en snel intrekkende huid/badolie tegen. Het was na 1 keer smeren al de helft minder en een paar dagen later helemaal weg.

22 dagen geleden

Reactie op Hir

Mijn zoontje had heel erg eczeem. Bij hem hielp niets. Zelfs de huisarts w ...
Wat fijn! Heb je de crème en olie beide gebruikt?

22 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Het is nu heel gevoelig waardoor ik de creme nog niet goed kan uitsmeren dus gebruik nu de olie maar ik ga zeker de creme ook gebruiken. Ik zal zeggen kijk ook even op hun instagram onder de hoogtepunt eczeem

22 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Ja beide, mijn zoontje had het heel erg en kon ook niet meer slapen van de jeuk. Bij elke luierwissel crème op zn gezichtje en de huid/badolie voor zn lijfje. De huid/badolie trekt snel in dus je hebt geen glibberige baby en de kleertjes kunnen er meteen weer overheen. Het is vanaf de geboorte te gebruiken dus geen leeftijdsgrens. En maar 1x in de week in bad. Wij hebben honderden euro's verspild aan allerlei bekende crèmes maar Grahams was het enige wat hielp. En toen het volledig weg was bleef het ook weg.

22 dagen geleden

Reactie op Hir

Ja beide, mijn zoontje had het heel erg en kon ook niet meer slapen van de ...
Ik heb het besteld! Fijn dat het zo goed hielp bij jullie. Mijn zoon heeft het nu nog alleen in z’n gezicht een plekje op z’n arm. Ik hoop dat het hier ook gaat werken! Bedankt in ieder geval

21 dagen geleden

Niet te lang aankijken. Eczeem is echt naar. Dus als de huismiddeltjes niet helpen, naar de dokter en evt aan de hormoonzalf. Bij mn oudste (nu 3) was dat helaas ook nodig. Inmiddels ze er behoorlijk overheen gegroeid gelukkig. Cetomacrogol kregen wij ook van de dermatoloog. Daarnaast ook echt geen gewoon wat neutrale olie in bad, niet te warm badderen en max 2x per week. Ook speciale baby merken zoals naif kunnen negatief bijdragen aan eczeem.

19 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Ik heb het besteld! Fijn dat het zo goed hielp bij jullie. Mijn zoon heeft ...
Ik hoop dat het bij jullie zoon net zo goed werkt als bij onze zoon. Mijn zoontje had het echt heel erg en dit was het enige wat hielp🍀

19 dagen geleden

Reactie op Hir

Ik hoop dat het bij jullie zoon net zo goed werkt als bij onze zoon. Mijn z ...
We gebruiken het nu sinds gister en moet zeggen dat het echt goed werkt! Ik wil het niet jinxen haha, maar zie duidelijk verschil. Super bedankt voor je tip!!

19 dagen geleden

Reactie op Hir

Mijn zoontje had heel erg eczeem. Bij hem hielp niets. Zelfs de huisarts w ...
Toen je stopte met smeren kwam het toen ook niet meer terug?

19 dagen geleden

Hier ook fan van de producten van inoli in combinatie met frambozenzalf en pure sheabutter! 🥰

19 dagen geleden

Reactie op RD1996

Toen je stopte met smeren kwam het toen ook niet meer terug?
Eerst kwam het af en toe wat terug maar meteen weer smeren en dan was het weer weg en uiteindelijk niet meer teruggekomen

19 dagen geleden

Hebben jullie foto welke precies het is en waar te halen alvast bedankt..

18 dagen geleden

Je kan de app Smeerwijzer downloaden daar staat veel informatie over producten en wat te doen etc

18 dagen geleden

Reactie op Mariya25

We gebruiken het nu sinds gister en moet zeggen dat het echt goed werkt! Ik ...
Wat fijn dat het bij jullie ook zo goed werkt. Hopelijk is het snel helemaal weg. Het is een redelijk onbekend merk maar her werkt echt fantastisch

16 dagen geleden

Hebben jullie foto om welke crème het precies gaat?

16 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Hebben jullie foto om welke crème het precies gaat?
Wij gebruiken een combinatie van deze 2. De olie doe ik in bad 2 en smeer hem er zo ook mee in voor het slapen gaan. De crème gebruik ik regelmatig gedurende de dag.

16 dagen geleden

Dit was het resultaat na de 3e dag!