39 Reacties
22 dagen geleden
Mijn zoontje van 13 weken heeft ook eczeem, ik gebruik natuurlijke producten van Inoli en merk dat zijn huid heel rustig er van wordt. Dus echt een aanrader!! ik heb alles geprobeerd maar niks maakte zijn huid zo rustig, ik heb de shampoo/huidolie/creme en badolie van Inoli
22 dagen geleden
Ik gebruik op advies van de huisarts cetomacrogol, werkt ook heel fijn. Shea butter schijnt ook goed te werken maar dat zelf nog niet geprobeerd
22 dagen geleden
Reactie op Mariya25
Wat fijn! Heb je de crème en olie beide gebruikt?
Het is nu heel gevoelig waardoor ik de creme nog niet goed kan uitsmeren dus gebruik nu de olie maar ik ga zeker de creme ook gebruiken. Ik zal zeggen kijk ook even op hun instagram onder de hoogtepunt eczeem
22 dagen geleden
Reactie op Mariya25
Wat fijn! Heb je de crème en olie beide gebruikt?
Ja beide, mijn zoontje had het heel erg en kon ook niet meer slapen van de jeuk. Bij elke luierwissel crème op zn gezichtje en de huid/badolie voor zn lijfje. De huid/badolie trekt snel in dus je hebt geen glibberige baby en de kleertjes kunnen er meteen weer overheen. Het is vanaf de geboorte te gebruiken dus geen leeftijdsgrens. En maar 1x in de week in bad. Wij hebben honderden euro's verspild aan allerlei bekende crèmes maar Grahams was het enige wat hielp. En toen het volledig weg was bleef het ook weg.
22 dagen geleden
Reactie op Hir
Ja beide, mijn zoontje had het heel erg en kon ook niet meer slapen van de ...
Ik heb het besteld! Fijn dat het zo goed hielp bij jullie. Mijn zoon heeft het nu nog alleen in z’n gezicht een plekje op z’n arm. Ik hoop dat het hier ook gaat werken! Bedankt in ieder geval
21 dagen geleden
Niet te lang aankijken. Eczeem is echt naar. Dus als de huismiddeltjes niet helpen, naar de dokter en evt aan de hormoonzalf. Bij mn oudste (nu 3) was dat helaas ook nodig. Inmiddels ze er behoorlijk overheen gegroeid gelukkig.
Cetomacrogol kregen wij ook van de dermatoloog.
Daarnaast ook echt geen gewoon wat neutrale olie in bad, niet te warm badderen en max 2x per week. Ook speciale baby merken zoals naif kunnen negatief bijdragen aan eczeem.