39 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Wij gebruiken een combinatie van deze 2. De olie doe ik in bad 2 en smeer h ...
Dankjewel ga het meteen ook bestellen ben benieuwd.

16 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Dit was het resultaat na de 3e dag!
Wauw wat fijn. Je ziet echt goed resultaat zo heeft me dochtertje ook maar wel iets lichter omdat ik het bij houd met smeren maar soms komt het weer net zo hard terug. Heeft hij het ook op lichaam?

16 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Wauw wat fijn. Je ziet echt goed resultaat zo heeft me dochtertje ook maar ...
Hij heeft een paar droge plekken op zijn ribben, benen en armen. Maar lang niet zo erg en groot als op zijn wang. Heb jij een idee wat de triggers zijn bij jou dochter?

16 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Hij heeft een paar droge plekken op zijn ribben, benen en armen. Maar lang ...
Oké op haar lichaam heeft ze helemaal niks. Gewoon heel zacht. Alleen gezicht 1 kant wang voor de rest niks. Ik zou het echt niet weten dacht eerst zou het wellicht komen door de douche producten van naif maar dan zou toch haar lichaam ook hebben.. heb wel maandag een afspraak staan bij de huisarts. Even kijken wat die gaan zeggen wil eerlijk gezegd niet gelijk aan de hormoonzalf.

16 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Oké op haar lichaam heeft ze helemaal niks. Gewoon heel zacht. Alleen gezic ...
Nee dat snap ik! Ik raad Grahams echt aan eerst. Het is helemaal natuurlijk. Mocht t uit de hand lopen kun je altijd nog hormoonzalf overwegen. Ik heb ook geen idee waardoor bij mijn zoon is ontstaan. Het kan vanalles zijn, zo lastig om er achter te komen.

16 dagen geleden

Reactie op Mariya25

Nee dat snap ik! Ik raad Grahams echt aan eerst. Het is helemaal natuurlijk ...
Ja precies. Ga het morgen meteen halen in de winkel. Dan kan ik dit weekend even kijken. Ben benieuwd. Ja lastig is dat indd. Welke bad/douche producten gebruik jij voor je zoontje?

16 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Ja precies. Ga het morgen meteen halen in de winkel. Dan kan ik dit weekend ...
Ik gebruik de producten van Happy Earth. Die zijn wel fijn. Naïf ook geprobeerd maar dat was niks voor hem.

16 dagen geleden

Een tip voor iedereen die Naif gebruikt bij kindjes met eczeem. Ik kwam erachter dat veel producten van Naif amandelolie bevatten. Kinderen kunnen een allergie ontwikkelen als eiwitten zoals die in noten, pinda's etc via wondjes in de bloedbaan komen. Onze oudste is allergisch voor noten en ik lees dus altijd veel etiketten. Ik gebruik die producten dus zeker niet uit voorzorg ☺️

16 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Een tip voor iedereen die Naif gebruikt bij kindjes met eczeem. Ik kwam era ...
Oeps te snel op verzenden. Uit voorzorg dat onze baby een allergie gaat ontwikkelen voor noten

16 dagen geleden

Kokosolie, gewoon die je in de supermarkt koopt en je ook kan gebruiken voor het koken. Aantal keer per dag smeren en het trekt weg! Destijds op aanraden van CB gaan smeren, want zelfs met een zalfje van de dokter ging het niet weg. Maar goed elk kindje en elke eczeem is weer anders..

16 dagen geleden

Reactie op AWBS

Kokosolie, gewoon die je in de supermarkt koopt en je ook kan gebruiken voo ...
Zelfde tip als de amandelolie, dan kan je kindje allergisch worden voor kokos. Ik zou daar zelf echt niet voor kiezen. Onze zoon is naast noten ook allergisch voor kokos (dit is officieel een vrucht en geen noot) en we hebben bij hem ook vaak kokosolie gebruikt.

16 dagen geleden

Echt waar dat wist ik helemaal niet. Nu weet ik al helemaal niet meer wat kan gaan gebruiken. Elke keer lees ik een product dat wel iets is of niet kan echt vervelend dit.

16 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Echt waar dat wist ik helemaal niet. Nu weet ik al helemaal niet meer wat k ...
Ik weet natuurlijk niet of die eiwitten enzo eruit gehaald zijn, maar ik neem de gok in ieder geval echt niet

16 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Ik weet natuurlijk niet of die eiwitten enzo eruit gehaald zijn, maar ik ne ...
Cetamacrogolzalf via de huisarts werkt hier goed 🙂

16 dagen geleden

Eens, ik zou alles mijden met specifieke stoffen of parfum.. en echt voor hypo allergeen, cetomacrogol of koelzalf gaan.. alles wat via de eczeem huid binnenkomt, kan je kindje indd allergisch voor worden (dus ook parfum (zwitsal billendoekjes etc).. dit is op advies van onze dermatoloog ook..

16 dagen geleden

Eczeem is vaak een symptoom van allergie/ intolerantie. Door op zoek te gaan naar de oorzaak kun je de eczeem aanpakken. Zalfjes zijn symptoom bestrijding maar pakken de bron niet aan.

4 dagen geleden

Reactie op FP1995

Wij op advies van de huisarts lanette crème. Werkt voor ons goed!
Hoe vaak gebruiken jullie deze ? :)

4 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Oeps te snel op verzenden. Uit voorzorg dat onze baby een allergie gaat ont ...
Welk merk gebruik je dan nu?

4 dagen geleden

Reactie op Maria 888

Welk merk gebruik je dan nu?
Cetamacrogolzalf via de apotheek om het vet te houden. En de vettende badolie van Dr. Leenarts. Daar gaat ze 2x per week mee in bad