7 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben dit bij onze 1e dochter ook gehad, ook paar ziekenhuis geweest en hormoonzalf gekregen. Vanaf jaar of 2 nooit meer last gehad!!

8 maanden geleden

Ok goed te horen dat het over gaat (Haha gewoon nog een tijd wachten 🤣). Wat hebben jullie in de tussentijd gedaan?

8 maanden geleden

Heel vervelend he. Mijn zoon heeft ook veel last van eczeem. Wat lijk mij te helpen is een havermout bad en Bepanthen ezceem baby cream ( is nu bij de ah 1+1 trouwens anders is het 10€ per 20g) en ik wacht tot hij slaapt dan doe ik sokken over zijn handen

8 maanden geleden

Jaah heel sneu, hij is af en toe echt aan het huilen van de jeuk... Dankje, goede tip, heb ik nog niet geprobeerd!

8 maanden geleden

Het enige wat bij ons hielp was Grahams eczeem crème en huid/badolie. Mijn zoontje had het heel erg. Dit was het enige wat hielp

8 maanden geleden

Ja Grahams crème is echt een wondermiddel bij ons, ik heb dat in combi gegeven met pro biotica voor baby’s en daardoor was het zo weg

8 maanden geleden

Bedankt, kan ik ook nog proberen als de bepanthen nog niet werkt. Ik had al la Roche Posay , maar dat lijkt alleen goed te werken bij de droge huid op zijn benen