11 Reacties

3 dagen geleden

Ach wat naar voor je dochter! En helaas is het zo dat deze dingen nou eenmaal gebeuren bij kinderen onderling. Als de pm'er het heeft gezien dan moeten ze dat eigenlijk wel communiceren ja! Maar het kan misschien ook wel zijn dat het is gebeurd en niemand het door heeft gehad. Misschien heeft je dochter wel gehuild alleen wisten ze niet per se waarom. Was de plek zichtbaar of zat het onder een mouw oid? Ik zou er even naar vragen de eerstvolgende keer. Dat geeft je zelf ook meer rust denk ik!

3 dagen geleden

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat iets vergeten wordt door een drukke dag oid. Maar een bijt incident is niet iets wat normaal verzwegen wordt. Ik zou de volgende keer dat jullie dochter weer heen gaat even navragen, of morgen even bellen naar de groep om verhaal te halen!

2 dagen geleden

Ons zoontje is in september ook door een ander kind gebeten.. Toen ik hem ophaalde hebben ze mij dit meteen verteld. Dus ik zou wel verwachten dat dat normaal is.. Zou er de volgende keer echt gewoon naar vragen🫣

2 dagen geleden

Mijn zoontje is helaas ook gebeten door een ander kindje. Dit is wel direct met mij gecommuniceerd. Er worden ook maatregelen genomen waar het mogelijk is, want het blijven natuurlijk ook kinderen. Ik vind het ook erg vervelend.

2 dagen geleden

Reactie op Mommyy824

Mijn zoontje is helaas ook gebeten door een ander kindje. Dit is wel direct ...
Ja het is bij mijn dochter best wel blauw ook Mijn partner had gisteren nog een bericht in de opvang app gezet We kregen te horen dat er door de pmr niets was opgevallen omdat mijn dochter niet huilde Maar ik merk gewoon dat ik het niet prettig vind om haar weer heen te brengen Een duw bijv vind ik dan toch weer anders dan bijten

gisteren

Reactie op #Momlife

Ja het is bij mijn dochter best wel blauw ook Mijn partner had gisteren nog ...
Ik had het hier laatst op het CB over, ook omdat ons zoontje niemand kwaad doet en ik dan niet snap waarom ze hem juist pakken. Toen zei die vrouw ook: het is bv van een ander frustratie uiten. Dus in principe zou zo’n kind elk willekeurig ander kind kunnen kiezen om dit te doen. Het maakt niet dat ik het daardoor minder erg vind, maar van de andere kant kan ons eigen kind dit dus ook eens bij een ander doen… 🫣 zo zag het er bij ons uit. Heb je echt wel een aantal dagen gezien. Laatst heeft een kind hem ook nog in zijn nek gekrabd… 🙃

gisteren

Reactie op #Momlife

Ja het is bij mijn dochter best wel blauw ook Mijn partner had gisteren nog ...
Ik snap dat je een duw anders vindt, maar toch is het niet zo (helaas). Een duw, slaan, schoppen maar ook krabben en bijten valt allemaal onder hetzelfde. Elk kind uit fysiek zijn frustratie anders. Alleen hebben krabben en bijten fysiek meer schade. Een kinderopvang mag dit zeker niet verzwijgen. Sterker nog, ze moeten dit vaak intern registreren. Ik zal dit ook zeker melden. Hoe kunnen ze niks gezien hebben? Van het incident niet en de wond niet? Ze mogen hier best vanaf weten, ook om in vervolg alerter te zijn.

gisteren

Reactie op zara6

Ik snap dat je een duw anders vindt, maar toch is het niet zo (helaas). Ee ...
De teamleider die vandaag op de groep stond kwam er vandaag nog op terug ze had direct een bericht in hun groepsapp gedaan of iemand hier van wist en of er op gelet kan worden ze hebben namelijk een bijter op de groep 😐 Ze kon onze bezorgdheid ook goed snappen Dus we voelde ons erg gehoord Het zat onder haar mouw dus ik snap enigszins dat ze het niet gezien hebben Maakt het niet minder vervelend want ze heeft een beste blauwe plek

gisteren

Reactie op Milou 2000

Ik had het hier laatst op het CB over, ook omdat ons zoontje niemand kwaad ...
😮 ja zo zag het er bij mijn dochter ook uit Blijkbaar is er een bijter bij mijn dochter op de groep🧛 Nja voor nu is het gebeurd Maar mocht ze structureel met bijt plekken thuis komen zou ik wel graag het gesprek aan gaan met de mentor van onze dochter hoe ze dat aan kunnen pakken zodat mijn kind veilig kan spelen zonder aangevallen te worden

12 uur geleden

Reactie op #Momlife

De teamleider die vandaag op de groep stond kwam er vandaag nog op terug ze ...
Dat is fijn!!