6 Reacties

6 dagen geleden

Hier ook zoekende.. Gisteravond werken en zou na het werk uiteten met m'n vriend en collega's. Maar toch maar naar huis gegaan omdat onze dochter oververmoeid aan het krijsen was. (Niet normaal huilen) toen ze me zag was het klaar en ging ze slapen.. zucht, ook echt niet leuk voor mn zoon van bijna 3 en de oppas. Ik weet ook niet hoe hiermee om te gaan, herken het ook niet van onze eerste.

6 dagen geleden

Reactie op Hi_10

Hier ook zoekende.. Gisteravond werken en zou na het werk uiteten met m'n v ...
Heel herkenbaar! Weet ook niet zo goed waar ik nou goed aan doe..

5 dagen geleden

Ik wilde hier net een topic over starten! Hier ook een baby van 4 maanden die sinds een weekje opeens ontzettend eenkennig is. Als er iemand anders ook maar naar hem kijkt, zet hij het al op een brullen. Had geen idee dat dit al zo vroeg kon? Wordt nog wat bij de crèche in januari… houd m’n hart nu al vast..

5 dagen geleden

Hier ook heel erg! Zodra iemand anders dan ik haar vast pakt is het gelijk brullen.. maar ik moet straks wel echt weer aan het werk 😰

5 dagen geleden

Reactie op Tess1000

Ik wilde hier net een topic over starten! Hier ook een baby van 4 maanden d ...
Hier ook de KDV in januari. Pfoe...

3 dagen geleden

Hier ook opeens, naast sprong 4, slaapregressie en tandjes die doorkomen. Moeheid slaat enorm toe hier. Hij huilt van de week opeens keihard bij beide opa’s en oma’s. Voorheen was het altijd lachen en schattig doen. Nu blijft hij huilen totdat ik hem overneem. Ben benieuwd wanneer hij weer op zijn gemakje voelt bij opa en oma 🥹