17 Reacties

7 maanden geleden

🥹🫶

7 maanden geleden

Mijn zoontje heeft zijn onderste voortanden, 1 hoektand boven en 1 voortand boven. Zijn andere voortand en hoektand komen er nu aan. Denk zelf dat het geen kwaad kan hoor 😊

7 maanden geleden

Ik zie nu dat de app de foto's echt super onduidelijk maakt... 😅

7 maanden geleden

Onze dochter precies hetzelfde. Eerst de twee onderste toen de hoek tandjes boven die waren als eerste zichtbaar. en nog geen 2 weken later ook de 2 middelste boven 😊 Dus het kan zeker!

7 maanden geleden

Hier ook eerst een snijtand door boven, nog geen voortanden

7 maanden geleden

Wij ook hier, met 7 maanden allebei de hoektanden eerst, daarna ondertanden en nu ook de bovenste twee, net tien maanden!

7 maanden geleden

Hier had hij ook eerst twee voortanden onder, toen twee hoektanden onder.. en in diezelfde week kwamen de hoektanden boven én de voortanden boven door 😅

7 maanden geleden

Hier ook een vampier!

7 maanden geleden

Hier kwamen ze alle 4 tegelijk boven 😆

7 maanden geleden

Hier al met 4 maanden 2 voortanden onder, toen heel lang niks en met 8 maanden hoektanden onder en sindskort (9,5 maand) zie ik alle 4 boven door komen.

7 maanden geleden

Hier ook! Zoontje ook van 17-08. 2 onderhanden had ie in maart al en zag vandaag voor het eerst zijn linkerhoektand die echt al door is en zijn rechterhoektand komt er ook aan. Denk dat zijn voortanden dan ook niet lang meer gaan duren. Stop de tijd 🥹

7 maanden geleden

Hier ook! En nu zie ik de voortanden komen. Hoektand rechts is al een maand door, die andere nu… volgens mij maakt het niets uit hoor

7 maanden geleden

Begrijp ik iedereen goed dat jullie de tanden direct naast de 2 voortanden, hoektanden noemen? Dat zijn toch snijtanden? Hoektanden komen meestal echt als laatst pas door..

7 maanden geleden

Reactie op C.L

Onze dochter precies hetzelfde. Eerst de twee onderste toen de hoek tandjes ...
Hier precies hetzelfde

7 maanden geleden

Reactie op ND93

Begrijp ik iedereen goed dat jullie de tanden direct naast de 2 voortanden, ...
Je hebt gelijk! Aangezien ze zo aan de zijkant zitten, lijken het hoektanden. Althans, dit is bij mijn zoontje zo

7 maanden geleden

Had onze baby ook. Hij heeft nu inmiddels 8 tanden

7 maanden geleden

Heeyyy mijn zoontje is ook van 17-8 en kreeg eerst 2 ondertanden en heeft nu eerst zijn tand naast de voortand gekregen, daarna zijn voortand en nu de andere voortand.