13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op rsmln1
Ik kreeg laatst een factuur van bijna 100 euro van de verzekering omdat ik ...
Ik zie dit nu wel staan op medicijnkosten.nl en dat verklaart een boel: Meclozine/Pyridoxine Voorwaarde: uitsluitend voor een verzekerde waarbij het geneesmiddel zal worden ingezet voor behandeling van misselijkheid en braken na operaties of na rontgenstraling.
2 jaar geleden
Ik woon in Duitsland en krijg hier gariban. Het enige wat ze in Duitsland geven. Kosten €7,60 als je niet vergoed krijgt voor 48 tabletten. Ik heb 2 zwangerschappen gehad met HG, ziekenhuis opnames en sondevoeding in NL. Tot nu toe nog niet gespuugd, alleen misselijkheid. Ik ben er erg te vreden over.
2 jaar geleden
Reactie op Jenna02
Op medicijnkosten.nl staat dat het wel vergoed wordt. Hebben ze ook de rede ...
Maar bij de voorwaarden staat alleen bij misselijkheid na een operatie of rontgenstraling. Ik heb mijn Emesafene eerder ook gewoon vergoed gekregen, maar dat schijnt dus per 1 februari veranderd te zijn?? Hier baal ik echt van, want ben net aan m’n laatste doosje van 10 stk. begonnen en gebruik er 3 per dag. De zetpillen kosten schijnbaar €2,12 per stuk??!?! Misschien ga ik dan wel vragen of ik over mag op de tabletjes want die zijn volgens die website maar €0,85 per stuk, en inmiddels geef ik niet meer elke dag over… :(
2 jaar geleden
Reactie op Fenke1994
Maar bij de voorwaarden staat alleen bij misselijkheid na een operatie of r ...
En anders dus suprimal kopen. Werkt precies t zelfde. Want bij de apotheek rekenen ze ook nog andere kosten mee voor t verwerken van t recept dus kom je duurder uit dan die 0,85 per tablet. Dat gebeurt niet als je een zelfzorgartikel koopt
2 jaar geleden
hier vorige zwangerschap Emesafene gehad, werkte maar minimaal. Dit keer Suprimal gekregen, de huisarts vertelde over de vergoeding. als Suprimal niet zou werken kon ik alsnog over op Emesafene. maar Suprimal werkt nu een stuk beter dan dat Emesafene deed in mijn vorige zwangerschap