6 Reacties

4 dagen geleden

Hoi, Hoe gaat het nu met je? Bij mij nemen de klachten ook alleen maar toe, inmiddels 16 weken geleden bevallen.. Vond het ontzettend frustrerend!

4 dagen geleden

Zijn jullie bij een bekkenfysiotherapeut geweest? Kan ik zeker aanraden. Die onderzoekt de oorzaak en hele vervolgens met oefeningen om te herstellen. Ik had tijdens de zwangerschap ook veel last en nu na de bevalling ook. Nu blijkt dat ik teveel spanning heb in het achterste deel van mijn bekkenbodem, dat links en rechts niet even goed aanspannen een dat ik nog een kleine diastase heb. Daar gaan we nu aan werken. Ondertussen maakt zij de triggerpoints los om de pijn te verlichten. Is zeker de moeite waard als je het mij vraagt! Succes 馃槉

4 dagen geleden

Reactie op Angela936

Hoi, Hoe gaat het nu met je? Bij mij nemen de klachten ook alleen maar toe, ...
Hey, hier ook, kan niet eens werken, ben benauwd, val flauw, en rugpijn, ze vermoeden een longembolie

4 dagen geleden

Reactie op Eritralala

Zijn jullie bij een bekkenfysiotherapeut geweest? Kan ik zeker aanraden. Di ...
Hey! Zijn we uiteindelijk heen geweest, maar het blijkt dus dat ik niks heb met mijn bekken of rug ( wel zwakke rug ) maar het lag aan een zware nierbekkenontsteking, was al 5 keer naar de HA geweest maar die konden niks vinden in mijn plas, en had ook verder geen klachten, dus die stuurden mij elke keer naar huis met tramodol, todat ik bewusteloos viel van de pijn, ben ook opgenomen geweest in het ziekenhuis, het is dat de bekkenfysio zei van ( je hebt niks met je bekken of rug ) en die adviseerde mij een second opinion omdat ik niet serieus genomen werd, kreeg gele huid en ogen, uiteindelijk bloedgeprikt en de onstekings waarden waren zo hoog dat ik van geluk mag spreken dat ik ( hopelijk) geen verdere schade heb opgelopen aan mijn nieren etc, zit momenteel nog steeds thuis van werk, nasleep van te lang met een nierbekkenontsteking gelopen, om precies te zijn heb ik er 14 weken mee rondgelopen

4 dagen geleden

Reactie op Angela936

Hoi, Hoe gaat het nu met je? Bij mij nemen de klachten ook alleen maar toe, ...
Mij word gezegt dat dit hoort bij het (ontzwangeren), ik heb ook last van mijn lichaam, vooral flauwvallen en licht in het hoofd, druk op de borst etc, ben een hele onderzoek aangegaan voor mijn hart maar daar is niks op te zien, nu gaan ze kijken voor een longembolie, gelukkig niet zo'n last van de rug meer, het is er nog wel, maar eerder kon ik niet eens rechtop lopen

4 dagen geleden

Reactie op Dotje Jasmine

Hey! Zijn we uiteindelijk heen geweest, maar het blijkt dus dat ik niks heb ...
Jeetje wat heftig! Gelukkig zijn ze er uiteindelijk achter gekomen. hopelijk hoef je dat nooit meer mee te maken!