18 Reacties

2 jaar geleden

als ik op de Consumentenbond site kijk lees ik dit: Nadelen - Kinderwagen is loodzwaar: weegt meer dan 15 kg - Ongeschikt voor in het OV - In- en uitklappen kost veel moeite - Is erg lastig op te bergen in de kofferbak van de auto - Reiswieg vast- en losmaken kost veel moeite - De ergonomie van het zitje is niet goed omdat er geen scharnier zit tussen de rugleuning en de zitting vooral die laatste lijkt mij een reden om er nog eens goed over na te denken eigenlijk.

2 jaar geleden

Vriendin van mij heeft hem. Erg blij mee. Wel erg zwaar maar daardoor ook robuust! Besef wel dat Dubatti het eigen merk is van Babypark. Ik vond dat tijdens de uitleg ook erg duidelijk. Wij gaan voor de bugaboo fox 5, minder robuust maar zoveel lichter! Joolz Geo is ook erg zwaar, is gewoon rot met in en uit de auto tillen..

2 jaar geleden

Ik heb hem gehad, zoveel problemen mee gehad. Vreselijke kinderwagen vond ik het. Veel problemen met het frame en de wielen gehad. Babypark deed erg moeilijk en heb eerst een “leenwagen” gekregen. Uiteindelijk bleven de problemen met de wielen dat we hem hebben ingeruild voor de Joolz. Zoveel fijner.

2 jaar geleden

Wij hebben de allereerste serie van de Dubatti two waarbij er een fabrieksfout zat in de voorwielen. Hier hebben we netjes een nieuwe set voor opgestuurd gekregen ondanks dat wij er geen problemen mee ervaarde. verder is hij inderdaad erg robuust, maar vinden wij juist fijn. Het maakt hem juist heel stevig en degelijk. Daarnaast vind ik hem juist wel handig in te klappen en mee te nemen, maar dat is voor iedereen anders denk ik. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op marli31!

Ik heb hem gehad, zoveel problemen mee gehad. Vreselijke kinderwagen vond i ...
Kun je een wagen zomaar inruilen bij Babypark? Of was dit door de aanhoudende problemen? ik ben momenteel weer zwanger van een 2e en vind het achteraf jammer dat er van de dubatti two geen duowagen te maken valt. Ik overweeg om hem te verkopen en op zoek te gaan naar een duowagen.

2 jaar geleden

Hej, wij hebben geen Dubatti Two maar een Dubatti One daar zijn wij super tevreden over. Hele fijne kinderwagen gaat straks voor de derde keer mee. Geen antwoord op je vraag maar je zou de dubatti one eventueel ook overwegen. Succes met de keuze. De keuze voor Dubatti bij ons: makkelijk opklapbaar en in gebruik, grote wielen voor zodat we ook lekker in het bos kunnen wandelen. Enige nadeel vind ik dat de boodschappenmand iets kleiner is maar heb altijd een extra tas liggen die ik aan de wagen kan hangen en dat werkt ook prima. Kids liggen en zitten er goed in.

2 jaar geleden

Hier de dubatti one, en echt een topding! Heel makkelijk in en uit klappen, en rijd super goed door de luchtbanden! Ik heb hiervoor een gehad die geen luchtbanden had en wat een verademing is dit zeg!

2 jaar geleden

Wij hebben de dubatti two en zijn er heel tevreden over. Hij klapt makkelijk in en uit. Gaat prima in de kofferbak, hij is een beetje zwaar maar alsnog goed te doen vind ik zelf. Het losmaken van de reiswieg gaat ook makkelijk.

2 jaar geleden

Ikzelf heb bij mijn dochter een Cybex Priam gehad, maar mijn beste vriendin had een Dubatti. Ik weet alleen niet of het de 1 of 2 was. Zij heeft er veel problemen mee gehad. Ook met de buggy van Dubatti overigens.

2 jaar geleden

Reactie op Liennxx

Kun je een wagen zomaar inruilen bij Babypark? Of was dit door de aanhouden ...
Wij konden hem na erg veel moeite inruilen vanwege aanhoudende problemen, vrienden van ons hadden ook de dubatti two met dezelfde problemen. Vreselijke kinderwagen voor ons nooit meer een dubatti. Wij hebben toen de Joolz geo 3 gekozen, deze is ook uit te bereiden naar duo.

2 jaar geleden

Wij hebben de dubatti two! Wij zijn er wel echt ontzettend blij mee, vooral omdat de buggy helemaal plat kan en je een hele grote zonneklep hebt waardoor de kleine bijna in het donker ligt. Hebben de wagen ook meegenomen naar Turkije enz

2 jaar geleden

Reactie op Liennxx

Kun je een wagen zomaar inruilen bij Babypark? Of was dit door de aanhouden ...
Hi Lienxx, overweegt u nog om uw Dubatti two te verkopen?

2 jaar geleden

Wij hebben de Dubatti One, zijn erg blij met deze wagen. Mooi design en rijd echt heel stevig, fijne wagen om achter te lopen. Verder goede service van Babypark. Heb zelf geen ervaringen met de Dubatti Two, die oogt wel een stuk robuuster

2 jaar geleden

Wij waren in eerste instantie ook de Dubatti Two gegaan! En we waren hier helemaal enthousiast over na het testen in de winkel. Eenmaal binnen (gloed nieuwe wagen) hadden we veel problemen met in elkaar zetten! Meerdere malen terug naar de winkel en telkens een nieuw onderdeel nodig! Daardoor voelde de wagen voor ons niet meer “veilig”! We vonden hem achteraf ook wel erg zwaar en hij neemt veel ruimte in, in de auto en zijn zodoende toch voor de Joolz Geo 3 gegaan en mochten de Dubatti retour doen vanwege de vele fouten.

2 jaar geleden

Reactie op Noor123.

Hi Lienxx, overweegt u nog om uw Dubatti two te verkopen?
Hoi Noor, nee sorry. We gaan hem gewoon gebruiken met een meerijdplankje voor onze andere dochter. Zij kan ondertussen ook al goed lopen.😊

2 jaar geleden

Wij twijfelden tussen exact dezelfde 2 ! De dubatti waren we enthousiast over, maar voelde qua gebruik niet helemaal prettig. Beetje wiebelen. Ook vond ik de bediening in het handvat niet fijn, want toen ik een stukje met 1 hand liep, ging meteen de stang verstellen. De geo voelde een stuk steviger aan, en ik vond het qua vasthouden stuk fijner. (Dubatti voelde wat plastic aan). Maar dit zijn wel mijn meningen natuurlijk.. hebben uiteindelijk de geo joolz 3 gekocht.

2 jaar geleden

Reactie op -Cha-

Wij twijfelden tussen exact dezelfde 2 ! De dubatti waren we enthousiast ov ...
Wij zijn uiteindelijk ook voor de Geo 3 gegaan! Lekker grote mand eronder ook en inderdaad goed stevig 😃