493 Reacties

2 jaar geleden

Mijn naam is Sanne, Ik ben 26 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap! Mijn uitgerekende datum is 2 augustus 2024. Mijn man en ik zijn zo ontzettend blij!! Wel vind ik het nog erg spannend omdat alles nog zo pril is.

2 jaar geleden

Hello! Mijn naam is Rowan, ik ben 29 jaar. Mijn uitgerekende datum is op dit moment 1 augustus 2024. Dit zou voor mij en mijn man ons eerste kindje zijn. Ik ben vooral heel blij, hij is nog wat voorzichtig aangezien we begin dit jaar een miskraam hebben gehad. Fijn om elkaar te leren kennen! ❤️

2 jaar geleden

Hiii! Mijn naam is Nynke, zoals het nu lijkt ben ik rond 1 augustus 2023 uitgerekend. Mijn leeftijd is 30 jaar. Ik heb een hele lieve partner en dit is ons eerste kindje! Geen andere kinderen dus. Spannend allemaal zeg! Ik heb het besef nog niet helemaal, al ben ik wel heel misselijk, dus ik ervaar wel dat ik zwanger ben!😜 Hopelijk mogen het allemaal voorspoedige zwangerschappen zijn!❤️ gefeliciteerd allemaal!

2 jaar geleden

Mijn naam is Merel, Ik ben 40 jaar. Dit is mijn derde zwangerschap en dit zal ons 2de kindje zijn. Ik denk rond 2 augustus uitgerekend. We zijn voorzichtig maar heel erg blij. Gefeliciteerd allemaal!

2 jaar geleden

Mijn naam is Nicole, zoals hij nu aangeeft 3 augustus 2024 uitgerekend. Dit is mijn 3de zwangerschap maar 2de kindje. Hopelijk blijft alles goed gaan. Zoveel angst en onzekerheden. Gefeliciteerd allemaal ♥

2 jaar geleden

Hi, Anouk, 28 jaar. Uitgerekende datum staat voor nu op 2 augustus. Hebben al een zoontje van bijna 2. Heel spannend weer, hopen dat alles goed mag gaan 🤎☘️

2 jaar geleden

Hoihoi! Mijn naam is Inge, 30 jaar. Ben getrouwd met Richard en al trotse mama van Kay (2.5 jr) Nu nog heel pril zwanger van ons 2e kindje en nu wel gespannen voor de eerste echo. Ik vond mijn eerste zwangerschap erg leuk en heb een prima bevalling gehad. Ik hoop dat onze tweede zwangerschap weer zo mag verlopen! Maar dat wachten.... man man wat ben ik daar slecht in. Heb het dus ook al lekker verteld aan naaste vrienden en familie! 1e echo op 11 December dus moet echt nog wel geduld hebben. Hebben jullie daar ook zon moeite mee?

2 jaar geleden

Reactie op Ingebaas

Hoihoi! Mijn naam is Inge, 30 jaar. Ben getrouwd met Richard en al trotse m ...
Gefeliciteerd! Haha ja ik ben ook ontzettend slecht in wachten. Wij hebben de eerste echo op 13 december, ik tel de dagen af!

2 jaar geleden

28 jaar! Voor nu 5 augustus uitgerekend. Een vroege test te pakken, dus hopelijk blijft het zo. Ik heb een stiefdochter van 7, zoontje die in januari 2 wordt en in juni hebben we een 🌟 kindje gekregen. Dit is de eerste keer weer proberen, net na de uitgerekende datum en raak.

2 jaar geleden

Reactie op rvee

Gefeliciteerd! Haha ja ik ben ook ontzettend slecht in wachten. Wij hebben ...
Ja ik tel ze ook echt af hoor! Er word een flink beroep gedaan op ons geduld

2 jaar geleden

Reactie op Ingebaas

Hoihoi! Mijn naam is Inge, 30 jaar. Ben getrouwd met Richard en al trotse m ...
Hier valt de spanning voor de echo (nog) mee! Heb ook bewust nog niet gebeld. Vandaag was pas mijn NOD. Ik denk dat ik volgende week een afspraak ga maken voor een echo, dan hoef ik voor m’n gevoel minder lang te wachten. Maar spannend is het zeker. Dat kan ik begrijpen!🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op Nynke_93

Hier valt de spanning voor de echo (nog) mee! Heb ook bewust nog niet gebel ...
Misschien een blonde vraag maar wat is NOD? Ik ben maar optijd gaan bellen want het kan in t ziekenhuis nog wel eens druk zijn dus zo probeer ik te voorkomen dat ik nog langer moet wachten.

2 jaar geleden

Reactie op Ingebaas

Misschien een blonde vraag maar wat is NOD? Ik ben maar optijd gaan bellen ...
Niet OngesteldheidsDag. De dag waarop je eigenlijk ongesteld had moeten worden, maar dit niet gebeurde! Bij mij was dit vandaag, maar ik testte gisteren al positief. Ja, die overweging begrijp ik ook! Hopelijk gaat de tijd snel en heb je dan een mooie echo!🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op Nynke_93

Niet OngesteldheidsDag. De dag waarop je eigenlijk ongesteld had moeten wor ...
Oh dat verklaard! Ik had dinsdag ongesteld moeten worden maar testte zaterdagnacht positief 😁 Fingers crossed voor goeie echo's🤞

2 jaar geleden

Hi! Ik ben Linda, 30 jaar, woon samen met m’n vriend en samen hebben we al een zoontje van ruim 2,5. Als het goed is is 1 aug de uitgerekende datum. Omdat ik een nare ervaring had bij de vk praktijk waar ik met mn zoontje zat ben ik wel snel op zoek gegaan naar een ander in een omliggend dorp, gelukkig kan ik daar terecht en mag ik 21 dec voor een intake en vroege echo. Mocht dan tot zo ver alles goed zitten vertellen we het met de kerst aan familie :)

2 jaar geleden

Mijn naam is Mijke, 28 jaar. Samenwonend met mijn lieve vriend waarmee ik ga trouwen in 2024! Wij weten pas sinds vandaag dat ik pril zwanger ben van ons eerste kindje. Dus hopelijk blijft het goed gaan. Wij zullen dan rond 3 augustus uitgerekend zijn. Dit is onze eerste zwangerschap na 14 rondes. 🍀

2 jaar geleden

Mijn naam is Jamie. 31 jaar oud moeder van 2 dochters. Getrouwd met een super leuke en lieve man. Uitgerekend 3 augustus 2024. Dit is mijn derde zwangerschap en ik hoop dat alles goed gaat komen. stiekem zou ik graag een jongen willen🤪 Omdat ik 2 dochters heb. Maar een meisje is ook welkom zolang de baby gezond is. Dat vindt ik het belangrijkste.❤️

2 jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Melanie en dit is voor mij de tweede zwangerschap. Mijn man en ik hebben een dochtertje Amelie van 15 maanden. De eerste zwangerschap vond ik heerlijk gaan en de bevalling was pittig maar ben ik al helemaal weer vergeten. Ik kan ook echt niet wachten tot de eerste echo op 29 december.

2 jaar geleden

Hi! Mijn naam is Rachelle, 32 jaar. Wij hebben al een dochter van 1 jaar. Nu 4+1w zwanger na cryoterugplaatsing. Uitgerekend op 1 augustus. Al geruime week op en af wisselende kwaaltjes, rugpijn, duizeligheid, lichte ochtendmisselijkheid. Gisteren bloedafname gehad, die was goed. Nu maandag weer terug om te kijken of er een stijging is. Dit is een standaardprocedure in het ziekenhuis. Merk dat ik eerst heel blij was. Nu merk ik dat ik het wel weer onwijs spannend vind en het mij niet snel genoeg kan gaan. Kijk nu al uit naar het moment dat we hem of haar vast kunnen houden en weten dat alles goed is. 😅

2 jaar geleden

Mijn naam is Iris, 27 jaar oud. Woonachtig in Tilburg. Dit word ons 1e kindje, na bijna een jaar proberen zijn wij ontzettend blij dat het eindelijk gelukt is. 13 december de eerste echo, heel spannend 🤍