3 Reacties

vorig jaar
Ja ik! Ik kreeg een fibroadenoom in m’n eerste zwangerschap. Na heel wat gedoe en biopten maar dat terzijde.
Borstvoeding is zeker aangeraden! En ook echt doen! Even wel vooraf een LLL-lactatiekundige raadplegen. En melden bij je verloskundige/ziekenhuis dat borstvoeding cruciaal is voor je. En voor een kolf zou ik zeker een kolf consult aanvragen, ik ben in Dongen geweest, ben daar enorm mee geholpen!
Vooral borstvoeding gaan geven en zo lang als het gaat zei mijn chirurg (zit er nog, niets aan gedaan)..

vorig jaar
Reactie op CAU
Oh dank je voor jouw reactie en tips! Ben wel gerustgesteld:)
Ik zal dit ...
Mogelijk zeggen ze er niets mee te kunnen en mij boden ze aan om het te controleren in de zwangerschap.
Maar borstvoeding echt even goed navragen voor tips maar is echt goed te doen, oprecht! Bij mij lag de fibroadenoom echt bovenop m’n borst. Was gewoon bij ‘volle borsten’ goed te zien.. en opletten dat je op tijd laat drinken maar heb echt maar 1x (op een bruiloft) echt pijn gekregen doordat ik te laat kon kolven. Verder was het prima te doen! Bij vragen, let me know.. ik deel gerust wat ik weet 😊 en nu zwanger van nummer 2. Hoewel ik weet dat de fibroadenoom er nog zit, kan ik hem nu niet voelen..