8 Reacties

9 maanden geleden

Ik lees even mee

9 maanden geleden

Hi, Ik gebruik de flessenverwarmer van luvion. Deze is erg fijn kan je opladen en heb je verder geen batterijen of oplader voor nodig. Deze gebruiken wij zowel thuis als onderweg. Ik geef zelf ook borstvoeding en deze flessenverwarmer is hier dus ook geschikt voor. Hierbij een link: https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-en-thuis-zwart-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-en-huismerk-kruidvat-en-etos-babyflessen-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000175888421/ Is wel wat aan de prijzige kant, maar werkt heel fijn en snel dus wel de investering waard.

9 maanden geleden

De verpleegkundige in het ziekenhuis gaf ons als tip om een isoleerbeker van rvs (koffie to go) te halen en hier thuis kokend water in te doen. Dan hoef je het potje voeding alleen nog maar even in het water te zetten en verwarm je het dus au bain marie.

9 maanden geleden

Ik zou de flessenwarmer “houbie” zeker aanbevelen! Makkelijk om mee te nemen, bijna alle flesjes passen wel dmv verschillende adapters & warmt snel op! Echt een top ding!

9 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/draagbare-flessen-opwarmer-baby-melk/9300000170370091/ Wij hebben deze gekregen, bevalt prima! En idd deze is ook oplaadbaar voor onderweg oid. Borstvoeding durf ik alleen niet te zeggen, dan zal je wat meer schoon moeten maken wellicht?

9 maanden geleden

Ik heb goede ervaring met Mybambini's! Voor mijn eerste kindje zowel borstvoeding als flesvoeding mee kunnen bereiden en nu zij gewone koemelk drinkt gebruik ik hem ook. Ideaal ding!

9 maanden geleden

Ik heb die van tommee tippee. Ook gewoon een thermosfles waar je kokend water in doet, met daarop een soort dop/deksel waarin je het water giet en de fles au bain Marie opwarmt. Werkt voor alle soorten melk prima, en het is goedkoop!

9 maanden geleden

Reactie op SJZ

Ik heb goede ervaring met Mybambini's! Voor mijn eerste kindje zowel borstv ...
Deze hebben wij ook. Super snel en handig!