31 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Je mag van mij vitakruid dag en nacht overkopen, ik werd daar enorm misselijk van omdat ik niet kan slikken. Van de dag 1 ingenomen maar nacht nog dicht potje. Bericht me maar als je interesse heb!

2 jaar geleden

Ik pak improvum en omarin van nutalis.. ik gebruik daar een kortingscode voor voor 20% korting en dat scheelt heel wat. Eerste trimester 2 van beiden, 2e trimester maar 1 en dan pak ik multi perfect van nutalis (zelfde bedrijf). Als laatste wissel ik naar met name ijzer. Dit allemaal in overleg met een orthomoleculaire arts en deels eigen ervaringen tijdens/na vorige zwangerschap. Het is een van de meest natuurlijke merken die er zijn en heeft voor mij enorme effecten gehad. Maar eens, het is veel om door te zoeken 😊

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik pak improvum en omarin van nutalis.. ik gebruik daar een kortingscode vo ...
Dit is de kortingscode die ik heb (nope, krijg ik niets van, ik deel graag want ook ik vind het duur!): NUTRI-280377

2 jaar geleden

Verloskundige vertelde mij dat ik moest beginnen met foliumzuur. Verder hoefde ik niks. En het is helemaal niet erg dat je hier nog niet mee bent begonnen, een kleine groep slikt dit al voor ze zwanger zijn.

2 jaar geleden

Mijn verloskundige zei dat het vooral belangrijk is om foliumzuur te slikken en genoeg omega3 binnen te krijgen. Ik slik nu multivitamine voor zwangere van kruidvat eigenmerk. Niet duur en alles wat je nodig hebt zit er in.

2 jaar geleden

Ik gebruik foliumzuur vitamine d en omega 3

2 jaar geleden

Ik gebruik mom pwdr vitamine. https://mompwdr.com/products/1e-trimester-zwangerschap Dit is mijn 3e zwangerschap. Bij de eerste 2 altijd van kruidvatmerk vitamine d en foliumzuur gebruikt.

2 jaar geleden

Ik gebruik: Vitakruid mama dag en nacht Arctic blue omega 3 Vitakruid magnesium complex 200 En moet nog even vitakruid vit d + k bestellen (druppels) en vanaf het tweede trimester ga ik er Silsolutions bij nemen. Voelt voor mij gewoon goed om dit zo te doen. Is mn 3e zwangerschap.

2 jaar geleden

Ik gebruik foliumzuur + vitamine D en op advies van de VK ook magnesium omdat ik gevoelig ben voor obstipatie en opgeblazen gevoel.

2 jaar geleden

Reactie op GDel

Ik gebruik: Vitakruid mama dag en nacht Arctic blue omega 3 Vitakruid magne ...
Waarom silsolutions? Voor je haar of?.. ben hier namelijk heel benieuwd naar

2 jaar geleden

Je kunt het beste gelijk beginnen met foliumzuur en je zou eventueel bloed kunnen prikken om te zien of je tekorten hebt die je aan moet pakken. Je moet wel oppassen met multivitamine want te veel vitamine A kan slecht zijn voor de baby. En altijd even overleggen met je verloskundige, die heeft waarschijnlijk het beste advies voor jou persoonlijk 😊

2 jaar geleden

Ik slik laveem mama zwangerschap ( deze kan je ook slikken na de bevalling tijdens bv ) Je moet even bloed laten prikken om te weten waar je te kort komt. Ik weet van me zelf ook de vit d. Die slik ik van kruidvat

2 jaar geleden

Naast foliumzuur raadde mijn verloskundige ook vitamine D, omega 3 en calcium aan.

2 jaar geleden

Ik slik mum yummy gums, foliumzuur en vitamine d...

2 jaar geleden

Ik gebruik deze

2 jaar geleden

Vitals - elke dag mama. Is een goede

2 jaar geleden

Ik gebruik deze
Deze gebruik ik ook. Bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt.

2 jaar geleden

Ik gebruik sinds eind november foliumzuur met vitamine D3. Sinds zaterdag (na een positieve test) gebruik ik de multi zwanger van trekpleister eigen merk + nog extra vitamine D. Omdat mijn waarde iets aan de lage kant is en de zon nagenoeg nooit meer schijnt.. De belangrijkste aanvullingen om te nemen als je zwanger bent zijn foliumzuur en vitamine D3.