379 Reacties
4 maanden geleden
Teun Mattheus
Geboren op 01.08.24 met 38+2
9.45 uur
3365 gram
Geboren in stuitligging dmv spoedkeizersnede.
Ik wilde heel graag natuurlijk bevallen en toen mijn vliezen waren gebroken stonden gelukkig “alle lichten op groen”. Hij lag echt goed in stuit met beneden langs z’n gezicht. De gynaecoloog die aan het werk was durfde het ook aan en Teun was niet te groot. De ontsluiting verliep goed totdat ik bij 9cm was, verder wilde het maar niet lukken en toen hebben ze weeenopwekkers gegeven.
Maar dit mocht helaas niet baten en ik was inmiddels 12 uur later en een nacht zonder slaap ook mentaal en lichamelijk op. Het morfine pompje was ook inmiddels op en uitgewerkt en toen hebben ze besloten toch een keizersnede te doen. Z’n billen waren gewoon te klein waardoor die gehele ontsluiting niet zou lukken en dit zou te risicovol zijn met z’n hoofdje.
Ik ben ooit geopereerd aan een hernia dus een ruggenprik was echt mijn nachtmerrie maar ik moet echt zeggen dat dit 100% is meegevallen. In 1x zat hij erin en ik heb amper wat gevoeld. Dus voor alle vrouwen die daar ook bang voor zijn, jullie kunnen dit!
Ik vind het herstel van de ks gewoon erg shit. Vind het erg lastig dat ik niks kan en mag. Gelukkig heb ik een hele lieve partner die nu zo’n beetje alles doet.
4 maanden geleden
Loek 💙
04-08-2024 om 5:31
Geboren 40+3
3400 gram
Hij had een klein beetje extra ondersteuning nodig met ademen, maar doet het echt fantastisch nu.
4 maanden geleden
Onze dochter is thuis geboren na een droombevalling in bad 🩷
Ella 🌸
05-08-2024
47 cm & 3065 gram
Geboren met 37+6
4 maanden geleden
Op 3 augustus om 03.11 met 40+1, is onze dochter Amoreya geboren ❤️
4 maanden geleden
Sara Lune 🩷
6 augustus om 04.48 uur na een bevalling van 2 uur, thuis in bad geboren.
41+1 - 4050 gram - 49 cm