32 Reacties

2 jaar geleden

Vorige keer bij kaartje2go besteld, was ik tevreden over! Prijstechnisch ook interessant toen :)

2 jaar geleden

Ik heb m'n trouwkaarten vorig jaar besteld bij Studio Marjolein Vormgeving, heel tevreden over. Snel, goede kwaliteit, makkelijk bijbestellen en je kunt via de editor zelf iets ontwerpen als je wilt

2 jaar geleden

Ik heb iets gezien bij hippegeboortekaartjes. Zelf een aantal aanpassingen gedaan. Ga daar een proef bestellen, maar wil nog wel even vergelijken qua prijs. Wat is een labelkaartje?

2 jaar geleden

Wij gaan deze keer voor het uilennestje. In 2018 hadden we hippegeboortekaartjes gebruikt 🥰

2 jaar geleden

Ik heb twee proefdrukken besteld bij Fientje & Co. Hier kun je helemaal zelf vormgeven online met hun illustraties maar je kunt ook ontwerpen kiezen en aanpassen. Het zijn allemaal olieverf (dacht ik) illustraties dus dat moet je smaak zijn maar ik vind het echt een hele leuke site! Proefdrukken waren super snel en zien er goed uit. Je kunt een account aanmaken op de website en hier je ontwerpen in opslaan zodat je het meteen kunt bestellen na de geboorte. En je kunt ook een adressenbestand uploaden, daar ben ik nu mee bezig. Volgens mij kun je dan zelfs de stickers met adres laten printen en hoef je dus alleen maar op de enveloppen te plakken. En dat kun je zelfs van tevoren bestellen en de kaartjes dan dus later. Ben je nog sneller klaar in je kraamweek. :-) Misschien dat adresstickers printen en samen met enveloppen van tevoren bestellen bij meerdere sites wel kan!

2 jaar geleden

Gister een proefdruk besteld bij https://designstudio.lab1823.nl/geboortekaartjes-populair Erg benieuwd!

2 jaar geleden

Ik heb er samen met mijn vriend een ontworpen bij hippe geboorte kaartjes. Ook super snel proefdrukjes ontvangen

2 jaar geleden

Reactie op 42babywens

Ik heb iets gezien bij hippegeboortekaartjes. Zelf een aantal aanpassingen ...
Een labelkaartje is een kaartje met kleinere "kaartjes" eraan vast. Dus een normaal kaartje en daar los aan vast bijvoorbeeld een klein kaartje met een fototje of de geboortedatum etc (linksboven en rechtsonderin op de foto zijn labelkaartjes)

2 jaar geleden

Ik heb Studio Dijs gevonden! Ons geboortekaartje ligt al in de kast als proef, helemaal blij mee.

2 jaar geleden

Wij hebben vorige keer bij kaartje 2 go besteld. Toen we de kaartjes kregen waren deze scheef geprint, kregen gratis nieuwe en nog een vergoeding erbij!

2 jaar geleden

Wij laten ons eigen ontwerp op groeipapier (met bloemzaadjes) printen bij Growingpaper. Moet nog een paar puntjes op de i zetten en als we dan zeker zijn over de naam laat ik een proefdruk maken. Vorige keer te lang mee gewacht (ze kwam met 37 weken, dus heb in de kraamweek het kaartje nog afgemaakt 😅). Dat was niet ideaal.

2 jaar geleden

Reactie op LoezzieK

Wij laten ons eigen ontwerp op groeipapier (met bloemzaadjes) printen bij G ...
Wat een leuk idee dit 😍

2 jaar geleden

Extra tip: vanaf 1 juli worden de postzegels weer duurder, dus ik zou ze alvast inslaan!

2 jaar geleden

Had mijn vorige geboortekaartje van Marjolein vormgeving. Heel tevreden over!

2 jaar geleden

Ik heb mijn vorige kaartje via lief leuk en eigen besteld en ook dit keer gaan we weer via hun bestellen. Ik vind de kwaliteit echt prachtig en zijn super behulpzaam met meedenken! Echt super veel complimenten gehad over ons kaartje toen omdat het niet ‘standaard’ was

vorig jaar

Ik had even gegoogled en zag dat geboortekaartjes rond de 2,- kosten. Maar ik kom bij hippegeboortekaartjes toch echt op 4,- per kaart en dan moeten de postzegels er nog bij. Wat voor prijzen hebben jullie?

vorig jaar

Bij blijkaartje! Ook goede klantenservice mbt tuinborden

vorig jaar

Voor onze oudste dochter bij studio dijs besteld. Echter op het moment van levering kwam niks en kwamen ze na bellen en al pas twee weken later. Dus nu gaan we voor een ander, Jakima

vorig jaar

Bij hippe geboortekaartjes heb je hele leuke labelkaartjes !

vorig jaar

Reactie op Nathalie0909

Voor onze oudste dochter bij studio dijs besteld. Echter op het moment van ...
Oh wat jammer! Ik heb er goede ervaringen mee.