10 Reacties
9 maanden geleden
Wij gaan vaak even wandelen want in de wagen valt ze vaak nog wel in slaap! Al is dit maar een slaapje van 30 min
9 maanden geleden
Onze dochter slaapt in de ochtend nog van 9 tot 11 en daarna van 13 tot 15 uur. Eerder gaven wij altijd de fles om 19.00 uur, maar we merkten dat ze echt moe was als ze hem doortrekt zonder 3e dutje. We geven haar nu om 18.30 uur de fles en daarna naar bed. Ik was vang dat ze eerder wakker zou worden, maar dat doet ze niet. Ze slaapt soms zelfs nog langer dan toen we haar om 19.00 uur de fles gaven en dan naar bed.
9 maanden geleden
Vandaag hadden we dus ineens dat ze haar ochtendslaapje die ze normaal om 8:00 al doet niet meer wilde. Dus om 9:00 eerst fruit gegeten (doen we normaal als ze wakker word van haar ochtend slaapje) en daarna naar bed om 9:15! Dus eigenlijk hoop ik nu dat ze over gaat naar 2e langere slaapjes 馃き馃槄
9 maanden geleden
Waarom niet in de avond eerder naar bed? Eerder slapen wilt niet zeggen dat ze in de ochtend eerder wakker worden. Je kan het ook zien als het 3e slaapjes aan de nachtlamp koppelen.
Mijn zoontje is 8 maanden en doet nu al even geen 3e dutje meer.
Meestal het nu zo:
7u wakker
10.00 tot 12.30
15.00 tot 16.00
19.30 naar bed
Op de opvang gaat hij ook rond 10.00 slapen, maar is dan vaak eerder wakker. Het 2e slaapjes doen ze daar om 14.00 en is hij vaak vanaf 15.00 al wakker. Dan gaat hij thuis ook eerder naar bed. Meestal rond 18.30. Dit maakt niet uit voor de ochtend. Dan is hij altijd rond 7u wakker.