49 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze, uit is de lamp lichtroze. Maar hebben ze nog in veel meer zachte kleuren.

2 jaar geleden

Zo is het dus als de lamp uit is.

2 jaar geleden

Wat voor lamp zoek je precies? Ik ben echt fan van een mooie rotanlamp. Wij hebben bijvoorbeeld deze van Karwei. Kan korter opgehangen worden, bij ons is het plafond ook erg laag namelijk. We zijn hier nog steeds heel tevreden over!

2 jaar geleden

Hier zie je een klein deel van de lamp. Hij schijnt niet zo fel en er komt een hele mooie kleur vanaf.

2 jaar geleden

Reactie op Didiizzy

Wat voor lamp zoek je precies? Ik ben echt fan van een mooie rotanlamp. Wij ...
Zoiets vind ik wel mooi inderdaad! Maar ik heb het idee dat het plafond bij ons nog lager is… ik zoek iets iets van stof of rotan achtig, beetje in neutrale bruin/beige of groene tinten. En zoiets als deze vindt mijn man dan weer niet mooi, dat vindt ie te veel een ‘mand’ 🥲. Ik heb ook veel teddystof in het kamertje en vooral teddyberen/dieren/wolken, dus iets wat daarbij past zou ook echt top zijn

2 jaar geleden

Geen hele duidelijke foto, want wij moeten de lamp nog ophangen 😅. Maar deze hebben we vorige week gekocht bij Ikea. Je kunt er dan nog los de fitting enzo bij kopen en zelf kiezen hoe hoog je hem hangt. Bij ons is het 2,40m hoog dus wij zullen hem ook dicht tegen het plafond hangen.

2 jaar geleden

Ik heb de maanlamp van toddie. Ze hebben nog andere ook.

2 jaar geleden

Reactie op Hyacinth

Zoiets vind ik wel mooi inderdaad! Maar ik heb het idee dat het plafond bij ...
Mannen… 😂. Bij ons is het plafond 2.20 ongeveer. En zo iets dan? Geen stof of rotan maar past wel weer bij een wolkenthema. Wel schattig voor een kinderkamer!

2 jaar geleden

Reactie op Didiizzy

Mannen… 😂. Bij ons is het plafond 2.20 ongeveer. En zo iets dan? Geen stof ...
Die is ook leuk inderdaad! Ga ik eens naar kijken ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik heb de maanlamp van toddie. Ze hebben nog andere ook.
Mooi hoor!

2 jaar geleden

Wij hebben deze leukerd! In warmte en scherpte te verstellen. Is LED dus zuinig en gaat lang mee! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mijke95

Wij hebben deze leukerd! In warmte en scherpte te verstellen. Is LED dus zu ...
Waar heb je die gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op Hyacinth

Waar heb je die gekocht?
Op bol! Bekijk HomeBerg - Moderne LED Wolken Plafondlamp - Groot - Afstandsbediening - Dimbaar - Glans - Maanlamp - Sterlamp - Wolk lamp - Woonkamer - Slaapkamer - Plafond licht - 58x63CM op: https://www.bol.com/nl/p/homeberg-moderne-led-wolken-plafondlamp-groot-afstandsbediening-dimbaar-glans-maanlamp-sterlamp-wolk-lamp-woonkamer-slaapkamer-plafond-licht-58x63cm/9300000160687659?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp De slechte review kan ik niet beamen. Bij ons knippert hij totaal niet en afstandsbediening werkt perfect mee. :)

2 jaar geleden

Reactie op DJNV

Wauw wat heb jij een hele mooie babykamer 😍😍

2 jaar geleden

Van de Kwantum

2 jaar geleden

Reactie op DaniLoua

Van de Kwantum
Mooi! Is dat de Anzi?

2 jaar geleden

Reactie op Hyacinth

Mooi! Is dat de Anzi?
Geen idee. Dit is de foto van de doos maar kan je niks mee. Zie hem ook niet meer op de site staan dus misschien dat er nog beperkte voorraad is in de winkels maar niet meer online.

2 jaar geleden

Ik heb deze op mn verlanglijstje staan, geen idee of hij ook mooi fluffy is in het echt of toch een kaalgeplukte kip maar zoals op de foto lijkt hij me heel mooi. Lijkt me fijn dat het licht dan lekker zacht is en je niet van onder recht in de lamp kijkt. https://www.bol.com/nl/nl/p/lucide-goosy-soft-hanglamp-o-50-cm-1xe27-wit/9200000075179739/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9200000075179739&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNFjtWXBRzzTyeFIfhHkdHhh&gclid=CjwKCAjwwr6wBhBcEiwAfMEQszYNaRAdTOmimmIcGYesVhftX29Hs3DV5SqX7MbWRa5W8plKhTLy-RoCIJcQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op DJNV

Ik heb die nog liggen in het grijs, mocht iemand interesse hebben 😅 superleuk effect. Wij gaan nu voor ons meisje voor een rotan lamp. Het wordt wel een hanglamp, maar heb de juiste nog niet gevonden 😄