16 Reacties

2 jaar geleden

Kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice, dan kun je hem wel krijgen :)

2 jaar geleden

Ik kreeg speciale link in mijn email om hem te bestellen, dan werd die pas van 60 euro na 0 euro gezet. Zonder persoonlijke link blijft die op 60 euro staan.

2 jaar geleden

Reactie op JustXJesje

Ik kreeg speciale link in mijn email om hem te bestellen, dan werd die pas ...
Ja had die link ook..volgens mij heb ik 'm zo in winkelmandje gezet. Maar dat was al paar dagen geleden. Misschien moet ik hem er ff opnieuw inzetten via die link...

2 jaar geleden

Nee blijft helaas 60 euro staan. Ik ga contact opnemen met klantenservice.

2 jaar geleden

Ik probeer dus ook die babybox aam te vragen, maar als ik dit doe dan krijg ik enkel: welkom terug! (En dat ik me kan afmelden voor 'babyvoordeel' en evt. Kinderen kan toevoegen). Hebben meer mensen hier last van?

2 jaar geleden

Reactie op MonicAllissa

Ik probeer dus ook die babybox aam te vragen, maar als ik dit doe dan krijg ...
Ja dat had ik toen ook elke keer. Maar toen waren ze op ofzo? Kreeg weken later mailtje dat hij weer beschikbaar was. Mijn probleem was dat link was verlopen in mail dus klantenservice heeft 'm weer geactiveerd en kon hem nu wel bestellen!

2 jaar geleden

Reactie op MonicAllissa

Ja, ik heb ook precies dit. Zoooo irritant. Denk dat ik contact moet opnemen met de klantenservice

2 jaar geleden

Ik had dit (onder andere) ook, gechat met de klantenservice via facebook en steeds weer teruggekoppeld wat er niet lukte/mis ging, totdat ik uiteindelijk toch echt de box kon bestellen voor alleen de verzendkosten. De inhoud is het wel waard, maar geklooi is het zeker! Succes!

2 jaar geleden

Oh dan moet ik ook de klantenservice gaan bellen, had precies dit.. dat ie op 60 blijft staan..

2 jaar geleden

Reactie op MarEz3007

Oh dan moet ik ook de klantenservice gaan bellen, had precies dit.. dat ie ...
Ja ik heb het via fb messenger gedaan, had heel snel reactie. Mijn actiecode/link was verlopen ofzo en die hebben ze weer geactiveerd en nu deed hij het wel!

2 jaar geleden

Heb 'm al binnen en is best de moeite waard moet ik zeggen! 😃

2 jaar geleden

Reactie op MonicAllissa

Dit heb ik ook inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op MonicAllissa

Ik heb dat ook. Snap er weinig van. Op 14 februari aangevraagd, toen was hij niet op voorraad en nu nog steeds geen bericht dus wilde het ook opnieuw proberen en dan krijg ik ook precies dat. Naar welke lijn hebben jullie gebeld van de klantenservice? Want ik krijg alleen maar bandjes met keuzemenu die me er vervolgens weer uitgooid 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Gaby86

Ik heb dat ook. Snap er weinig van. Op 14 februari aangevraagd, toen was hi ...
Hier via fb messenger heel snel reactie en opgelost!

2 jaar geleden

Reactie op Nicole234

Hier via fb messenger heel snel reactie en opgelost!
Dankjewel! Dat ga ik proberen!

2 jaar geleden

Bij mij idd ook zo reactie en aangepast. Kan m van het weekend al ophalen