16 Reacties
2 jaar geleden
Ik kreeg speciale link in mijn email om hem te bestellen, dan werd die pas van 60 euro na 0 euro gezet. Zonder persoonlijke link blijft die op 60 euro staan.
2 jaar geleden
Ik probeer dus ook die babybox aam te vragen, maar als ik dit doe dan krijg ik enkel: welkom terug! (En dat ik me kan afmelden voor 'babyvoordeel' en evt. Kinderen kan toevoegen). Hebben meer mensen hier last van?
2 jaar geleden
Reactie op MonicAllissa
Ik probeer dus ook die babybox aam te vragen, maar als ik dit doe dan krijg ...
Ja dat had ik toen ook elke keer. Maar toen waren ze op ofzo? Kreeg weken later mailtje dat hij weer beschikbaar was.
Mijn probleem was dat link was verlopen in mail dus klantenservice heeft 'm weer geactiveerd en kon hem nu wel bestellen!
2 jaar geleden
Ik had dit (onder andere) ook, gechat met de klantenservice via facebook en steeds weer teruggekoppeld wat er niet lukte/mis ging, totdat ik uiteindelijk toch echt de box kon bestellen voor alleen de verzendkosten. De inhoud is het wel waard, maar geklooi is het zeker! Succes!
2 jaar geleden
Reactie op MonicAllissa
Ik probeer dus ook die babybox aam te vragen, maar als ik dit doe dan krijg ...
Ik heb dat ook. Snap er weinig van. Op 14 februari aangevraagd, toen was hij niet op voorraad en nu nog steeds geen bericht dus wilde het ook opnieuw proberen en dan krijg ik ook precies dat.
Naar welke lijn hebben jullie gebeld van de klantenservice? Want ik krijg alleen maar bandjes met keuzemenu die me er vervolgens weer uitgooid 🤷🏻♀️