310 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Mommytobe66

Hoe heb je je afgemeld? Kan het nergens vinden. Heb dit (zie screenshot) ...
Dit is eigenlijk altijd met verzending en niet ophalen in de winkel. Je betaald dan iets van €4 verzendkosten voor dat. Het heeft bij mij ook wel even geduurd totdat ik dit kon bestellen. Even goed je mail in de gaten houden vanaf het moment dat je je aangemeld hebt. Mocht aanmelden bijvoorbeeld niet lukken zou ik met de klantenservice bellen om dat aan te geven. Naar mate de tijd na de aanmelding krijg je een mailtje waarin staat dat de box weer beschikbaar is en er een box voor je in de winkelmandje klaar staat.

7 maanden geleden

https://naifcare.com/blogs/nieuw-de-eerste-1-000-dagen-babybox Kan je aanvragen en vanaf 1 maart ophalen bij de Etos

7 maanden geleden

Ik heb aangevraagd; Zeeman rompertje Blije doos / Prénatal Wij magazine / ouders van nu Kruitvat Naïf Etos Baby park Baby dump Welke mis ik nog? 😇☺️

7 maanden geleden

Dit zit denk ik in die Naif/Etos-box van 5 euro

7 maanden geleden

Etos en kruidvat hebben geen box Etos doet er sinds 2022 niet meer aan en kruitvat heeft al heel lang geen boxen op voorraad helaas. degene die er wel zijn heb je verder al in de lijst en dan heb je de roze doos vanuit België die moet je daar in de apotheek ophalen meer zijn er helaas niet. pas als je kind geboren is kan je bij plus wat halen en bij ah in het zuiden van het land en de baby geboorte doos

7 maanden geleden

Reactie op Mommytobe66

Hoe heb je je afgemeld? Kan het nergens vinden. Heb dit (zie screenshot) ...
dit is wat ik al weken krijg te zien van de kruitvat wanneer heb jij die besteld als ik mag vragen ?

7 maanden geleden

Reactie op Jennie Savage

dit is wat ik al weken krijg te zien van de kruitvat wanneer heb jij die be ...
Ik denk 4 weken geleden ofzo.

7 maanden geleden

Reactie op Jennie Savage

Etos en kruidvat hebben geen box Etos doet er sinds 2022 niet meer aan en k ...
Etos heeft samen met Naif een nieuwe babybox, hier al een aantal keer voorbij gekomen! Kruidvat, als je aanmeld kun je hem wel bestellen binnen soms zeer korte tijd. Dit is hier ook al een paar keer genoemd!

7 maanden geleden

Reactie op Jennie Savage

Etos en kruidvat hebben geen box Etos doet er sinds 2022 niet meer aan en k ...
Ik heb kruitvat van de week nog opgehaald en Etos heeft nu de Naïf box (betaal je wel €4,95)

7 maanden geleden

Hebben mensen ook al een bevestiging mail gekregen van naïf/etos? Of zou die ook pas in maart komen?

7 maanden geleden

Reactie op Finny-Leen

Hebben mensen ook al een bevestiging mail gekregen van naïf/etos? Of zou di ...
Ik heb die eigenlijk meteen ontvangen nadat ik me had aangemeld

7 maanden geleden

Reactie op hz!

Ik heb die eigenlijk meteen ontvangen nadat ik me had aangemeld
Bij mij duurde dat een paar dagen 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Finny-Leen

Hebben mensen ook al een bevestiging mail gekregen van naïf/etos? Of zou di ...
Er stond bij mij in de mail dat de box die je hebt besteld een pre-order is en vanaf 1 maart tegen een betaling van €4,95 op kan halen.

7 maanden geleden

Reactie op Finny-Leen

Hebben mensen ook al een bevestiging mail gekregen van naïf/etos? Of zou di ...
Ja direct ontvangen

7 maanden geleden

bedoelen jullie de mail waar in staat: hoe werkt het met dan die 5 stappen eronder? want dat is de enige mail die ik heb ontvangen😅

7 maanden geleden

Reactie op Mommytobe66

Ik denk 4 weken geleden ofzo.
huh ik snap niet waarom die bij mij op niet op voorraad blijft staan al sinds december 😢 klantenservice gebeld en die zeiden me ook niet leverbaar, woon je misschien in een andere provincie? dat het Daar mee te maken heeft? want wil die box namelijk heel graag

7 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik heb kruitvat van de week nog opgehaald en Etos heeft nu de Naïf box (bet ...
Ja oke die heb ik nu ook gevonden van naif maar die valt niet onder gratis idd maar de kruitvat doet het niet helaas enig iedee hoe ik hem dan kan krijgen ? staat bij mij op niet op voorraad en je kan je nergens aanmelden

7 maanden geleden

Reactie op Jennie Savage

Ja oke die heb ik nu ook gevonden van naif maar die valt niet onder gratis ...
Je moet inloggen met je voordeelpas en dan kan je op gratis box klikken. Dan vragen ze om je mailadres en uitgerekende datum en kan je hem aanvragen. Ik wacht ook al twee maanden terwijl sommige al lang de box binnen hebben

7 maanden geleden

Vanochtend aangemeld voor die van Kruidvat en kon hem 2 uur later meteen bestellen! Alleen verzendkosten betaald.

7 maanden geleden

Reactie op mgvandenbrink

Je moet inloggen met je voordeelpas en dan kan je op gratis box klikken. Da ...
Ik blijf dit krijgen ook klantenservice gebeld die geeft mij ook aan niet op voorraad 😪😭 ik geef het op