310 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op mgvandenbrink

Je moet inloggen met je voordeelpas en dan kan je op gratis box klikken. Da ...
Nou ik kon het niet loslaten hoor🙈 heb de online webshop klantenservice nu gebeld en een heel aardige vrouw van België aan de lijn gehad we zijn een half uur bezig geweest om mijn account aan te passen maar het is eindelijk gelukt na bijna 3 maanden 😍😍 en alleen door dat jullie hem dus konden bestelen wil jullie heel erg bedanken hiervoor

7 maanden geleden

Kruidvat 🤩

7 maanden geleden

Reactie op Denise Blakenburg

Etos doen ze helaas niet meer sinds 14 mei 2023😢
Jawel! Vanaf 1 maart een Naïf pakket

7 maanden geleden

Reactie op Jennie Savage

Ik blijf dit krijgen ook klantenservice gebeld die geeft mij ook aan niet o ...
Wat gek! Ik heb hem vandaag binnen gekregen…

7 maanden geleden

Reactie op Tessaxxx97

Wat gek! Ik heb hem vandaag binnen gekregen…
Ik heb hem vandaag ook ontvangen, echt een super leuke box! 🤩

7 maanden geleden

Ik wacht ook al 2 maanden op de kruidvat box, heb me diverse keren opnieuw af- en aangemeld, maar ik kreeg ook elke keer geen bevestigingsmail. Deze week toch maar eens de klantenservice een bericht gestuurd en kreeg de volgende reactie: Dankjewel Iris, ik zie in mijn systeem dat er wat misgaat in jouw account wat wij niet direct kunnen oplossen. Ik heb het daarom doorgezet naar de juiste afdeling. Zij gaan dit voor je oppakken. Zodra er meer bekend is komen wij bij je terug. Goed om te weten is dat dit tot drie weken kan duren. Erna staat je account goed en kan je ook de mail ontvangen om de Baby Kadobox aan te vragen. Ik wens je voor nu een mooie dag toe. Groetjes, Ben

7 maanden geleden

vorig jaar nooit een mailtje ontvangen van de kruidvat. heb er ook geen moeite meer voor gedaan toen. Nu al een paar keer geprobeerd. tot op heden nog steeds niet gelukt . denk dat ik er ook nu geen moeite meer voor ga doen...

7 maanden geleden

voor degene met de Kruidvat box problemen. weet je zeker dat je aangevinkt hebt dat je nieuwsbrief en berichten wilt ontvangen van de klantenkaart. Anders ontvang je die mail voor die box namelijk ook niet. Die is namelijk gekoppeld aan de klantenkaart.

7 maanden geleden

En als die niet op voorraad is even geduld hebben. Ik kreeg binnen een week bericht dat ik hem kon bestellen. Ze sturen hem volgens mij elke keer in een soort batch uit.

7 maanden geleden

Reactie op KimselM

voor degene met de Kruidvat box problemen. weet je zeker dat je aangevinkt ...
Bedankt voor de tip! Heb net de mailings aangezet, en kreeg gelijk een mailtje van Kruidvat over de gratis box. Hij is nu nog niet op voorraad, maar ik heb nu tenminste een mail, dat is meer dan ik tot nu toe had!

7 maanden geleden

De tip die bij mij werkte voor de kruidvat box! - meld je af voor de box - check je gegevens van je klantenpas (zoals email, geboortedatum, naam etc.) - zorg dat je alles aanvinkt zodat je mail kan ontvangen (zie foto) - meld je opnieuw aan voor de babybox! Ik wachtte er ook al 2 maanden op, dit net gedaan en binnen 5 minuten eindelijk de welkomstmail gehad! Nu nog wachten op de 2e mail zodat ik hem echt kan bestellen 😊

7 maanden geleden

Reactie op sabineps

De tip die bij mij werkte voor de kruidvat box! - meld je af voor de box - ...
heb dit nu ook gedaan, ben benieuwd! kreeg wel een mailtje dat ik mijn instelling had veranderd maar verder nog niets😜

7 maanden geleden

Bij de Plus de kiekeboebox!

7 maanden geleden

Reactie op Tessaxxx97

Wat gek! Ik heb hem vandaag binnen gekregen…
Doormiddel van bellen met de klantenservice alles geregeld ze heeft mn hele account aangepast ik heb hem ontvangen 🥰

7 maanden geleden

Reactie op sabineps

De tip die bij mij werkte voor de kruidvat box! - meld je af voor de box - ...
Bedankt voor de tip. Het heeft bij mij ook gewerkt.

7 maanden geleden

Reactie op I2m3

Bij de Plus de kiekeboebox!
Dat kan pas na de geboorte totdat je kleine 2 maanden oud is, de Plus wil namelijk de geboorte acte of het geboortekaartje zien als bewijs.

7 maanden geleden

Reactie op Cheyenne96

Kan helaas niet als je dit bij een eerder kindje al gedaan hebt😶
Andere mailadres proberen? Ik heb er al 3 gehaald met 3 verschillende emailadressen 🙈

7 maanden geleden

Reactie op sabineps

De tip die bij mij werkte voor de kruidvat box! - meld je af voor de box - ...
Eindelijk een bevestigingsmail gehad. Door dit inderdaad te doen. Nou 🤞🏽

7 maanden geleden

Als ik de ouders van nu babybox wil aanvragen word ik elke keer doorverwezen naar een pagina waar ik mijn gegevens in moet vullen voor een magazine, maar zie nergens waar ik de box aan kan vragen.

7 maanden geleden

Reactie op AnoniemKM

Als ik de ouders van nu babybox wil aanvragen word ik elke keer doorverweze ...
Ik ook niet, volgens mij bestaat die niet meer?