310 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb hem net opgehaald, zitten wel leuke dingen in maar vraag me wel af waar ze ter waarde van €120,- vandaan halen... Waarschijnlijk met die kortingsacties die ze erbij hebben gedaan

6 maanden geleden

Reactie op Totoro

Ja ik had gehoopt dat er meer naif in zou zitten, maar denk dat dat voor mi ...
Dat had ik ook... zat bij mij maar 1 tube crème in van naīf

6 maanden geleden

Ook ik kan 120 euro niet helemaal terug vinden🙈, maar vind het wel een leuke doos en mij de 5 euro wel waard!

6 maanden geleden

Reactie op LL13

Ook ik kan 120 euro niet helemaal terug vinden🙈, maar vind het wel een leu ...
Ik had precies het zelfde er in!

6 maanden geleden

Zojuist de etos box opgehaald Leuke dingetjes maar idd geen 120 euro waard Zat al bijna te kijken of de doos misschien van extreem duurzaam materiaal is 😂😛 maar ook dat vind ik van niet En de organix knijpfruit is niet meer goed als onze baby 6+ is 😂

6 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Zojuist de etos box opgehaald Leuke dingetjes maar idd geen 120 euro waard ...
Ja die knijpfruit vond ik ook grappig. Maar zoonlief van 16 maanden had hem al snel te pakken en opgedronken 🤣

6 maanden geleden

Het is geen babybox, maar wel leuk als ze naar groep 1 gaan! https://www.mijnschoolbox.nl/aanmelden/

6 maanden geleden

https://lemniscaat.nl/welkom Bij aangesloten boekhandels kan je ook een gratis boek ophalen na de geboorte!

6 maanden geleden

Reactie op TTCWarrior

Zojuist de etos box opgehaald Leuke dingetjes maar idd geen 120 euro waard ...
Door de bonnen die erbij zitten kom je op een twv bedrag uit.

6 maanden geleden

Begrijpen jullie die wc rol? Vond het maar raar

6 maanden geleden

Begrijpen jullie die wc rol? Vond het maar raar
Van de etos

6 maanden geleden

Van de etos
Nee, vond het ook heel bijzonder.

6 maanden geleden

Dit is wat er bij mij allemaal in zat. Wat ik jammer vind is dat je niet kan kiezen voor bepaalde kleuren. Want als ik het blijkt dat ik een jongen krijg dit ik met roze doeken en washandje 🥲🥲

6 maanden geleden

Reactie op DA1326

Dit is wat er bij mij allemaal in zat. Wat ik jammer vind is dat je niet ka ...
Juist… wij krijgen dus een jongetje en hebben dus ook roze doeken gekregen… 🥲

6 maanden geleden

Reactie op DA1326

Dit is wat er bij mij allemaal in zat. Wat ik jammer vind is dat je niet ka ...
Ik heb precies dezelfde inhoud, vind het ook jammer dat ze geen unisex kleuren hebben gekozen voor de hydrofiele doeken en het washandje. Heb nu ook alles roze gekregen.

6 maanden geleden

Reactie op DA1326

Dit is wat er bij mij allemaal in zat. Wat ik jammer vind is dat je niet ka ...
Ik vond de babybox van Naif erg tegenvallen had veel meer verwacht vond die van Kruidvat tot nu toe de beste

6 maanden geleden

Begrijpen jullie die wc rol? Vond het maar raar
Begrijp hem wel, bedoelen ze mee dat je straks geen privé tijd meer hebt, behalve op de wc 🤷‍♀️. Slaat nergens op en is ook nog eens een super goedkope rol, niet 5 laags ofzo 😉. Hangt wel nu op wc, weggooien vond ik wel zonde. .

6 maanden geleden

Reactie op Belle1988

Begrijp hem wel, bedoelen ze mee dat je straks geen privé tijd meer hebt, b ...
Hahaha oké ja nee ik heb hem ook op toilet gezet idd zonde maar precies wat je zegt goedkope rol heb die lang niet gezien zo'n eentje die ze vroeger altijd op school hadden

6 maanden geleden

Het is mij nog niet gelukt om de box van de Kruidvat te bemachtigen. Heeft iemand de ultieme tip?

6 maanden geleden

Reactie op Saraaaaaa

Het is mij nog niet gelukt om de box van de Kruidvat te bemachtigen. Heeft ...
Ik heb via de website gechat met medewerker en kreeg toen een bestellink van haar