310 Reacties

5 maanden geleden

Als ik wil m bestellen (met account en gekoppelde kaart) moet ik alsnog €60 betalen. Hoe hebben jullie het gedaan dat het op €0 komt?

5 maanden geleden

Reactie op RVMB

Als ik wil m bestellen (met account en gekoppelde kaart) moet ik alsnog €60 ...
Heb je hem wel aangevraagd van te voren?

5 maanden geleden

Reactie op Joycee97

Heb je hem wel aangevraagd van te voren?
Yes, nog een mail van ontvangen dat die toen niet op voorraad was

5 maanden geleden

Reactie op RVMB

Als ik wil m bestellen (met account en gekoppelde kaart) moet ik alsnog €60 ...
Als je een mailtje hebt gehad dat je nu kunt bestellen, die link gebruiken en dan inloggen dan gaat ie van 60 naar 0,01 in je winkelmandje :)

5 maanden geleden

Wel een mail ontvangen dat ie niet voorradig was, maar geen mail ontvangen dat je hem nu wel aan kunt vragen....

5 maanden geleden

Reactie op eline 5212

Wel een mail ontvangen dat ie niet voorradig was, maar geen mail ontvangen ...
Mijn zus is ook zwanger en die heeft ook de mail niet gehad… misschien maar voor een kleine groep beschikbaarheid? Wel gek, want m’n zus is over 4 weken al uitgerekend en dan heb ik hem al wel en zij nog niet

5 maanden geleden

Reactie op eline 5212

Wel een mail ontvangen dat ie niet voorradig was, maar geen mail ontvangen ...
Same , ik heb die e-mail ook nog niet ontvangen 😉

5 maanden geleden

Reactie op LaurentiaL

Ik heb ook mail gehad dat de Kruidvat box er weer is. Net besteld. 😁
Ik ook ! Vandaag besteld 😊

5 maanden geleden

Reactie op Lisanne.chuk

Same , ik heb die e-mail ook nog niet ontvangen 😉
Ik ook niet…misschien ligt het aan de regio waar je woont? Ik Amsterdam…nog maar even geduld! (Alle tijd natuurlijk 😂)

5 maanden geleden

Reactie op Cheyenne96

Net die van kruidvat aangevraagd, zijn niet voorradig maar dan krijg je een ...
Vandaag mail gehad en besteld, komt als het goed is zaterdag

5 maanden geleden

Weet iemand hoe de Kruidvat box er van buiten uitziet? Is dit een normale Kruidvat doos, of staat er groot babybox op? Ik had de box alvast aangevraagd omdat ik gelezen had dat hier een lange wachttijd op zit. Nu mag ik hem na één week wachten al bestellen, maar mijn omgeving weet nog niet dat ik zwanger ben. Overdag moet ik werken dus de kans is aanwezig dat het pakket bij de buren bezorgd wordt. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben hoe de box eruit ziet aan de buitenkant.

5 maanden geleden

De Kruidvat box kan ik alleen bestellen en thuis laten bezorgen met verzendkosten.

5 maanden geleden

Reactie op Yassieyasss

De Kruidvat box kan ik alleen bestellen en thuis laten bezorgen met verzend ...
Misschien heb je nog wat nodig van de kruitvat en kan je dat gelijk mee bestellen?

5 maanden geleden

Reactie op Expected082024

Weet iemand hoe de Kruidvat box er van buiten uitziet? Is dit een normale K ...
Of miss bij postNL punt laten afleveren…?

5 maanden geleden

Reactie op RVMB

Als ik wil m bestellen (met account en gekoppelde kaart) moet ik alsnog €60 ...
Ik had dat ook maar kwam er later achter dat er blijkbaar 2 in mijn winkelwagen zaten en daarom dus op €60 stond. Is het inmiddels wel gelukt bij je? Wij krijgen hem morgen al binnen! :)

5 maanden geleden

Reactie op Expected082024

Weet iemand hoe de Kruidvat box er van buiten uitziet? Is dit een normale K ...
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Is een normale kruidvatdoos. Staat geen babybox op. Wij vinden hem wel echt leuk!

5 maanden geleden

Ik vind mezelf echt nog te vroeg (bijna 8wkn) om het te bestellen 😂, wil niks boycotten ofzo? Is dat heel raar

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik vind mezelf echt nog te vroeg (bijna 8wkn) om het te bestellen 😂, wil n ...
Ik stond er ook zo in maar uiteindelijk komt binnen 2 weken de blije doos binnen😅 en de kruidvat box aan gevraagd omdat ik hoorde dat het heel lang kan duren voor dat hij weer op voorraad is en je het kan bestellen

5 maanden geleden

Zooooo, de doos van Kruitvat is een aanrader! Echt een goed gevulde doos. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg je luiers, doekjes en een shampoo. Nu echt heel heel veel! Als het lukt zal ik binnenkort even een foto maken van de inhoud als dat nog door niemand anders is gedaan.

5 maanden geleden

Reactie op EsmeeSL

Zooooo, de doos van Kruitvat is een aanrader! Echt een goed gevulde doos. ...
Ben nu wel heel nieuwsgierig ! Hopelijk ontvang ik binnenkort ook een mailtje!