11 Reacties

8 maanden geleden

Ze is hier gek op Griekse Yoghurt, de Albert Heijn verkoopt van die kleine bakjes (150 gram) en die eet ze zo op als toetje na het avondeten.

8 maanden geleden

Hier hetzelfde, ons zoontje is verzot op Griekse yoghurt. Wij kopen ze in de Hoogvliet. Hij krijgt de helft als 4uurtje (75gr) en in de opvang krijgt hij halfvolle yoghurt. Zijn dit beginnen te geven als vervanging voor zijn flesje van 16u30

8 maanden geleden

Onze zoon van 8,5mnd vindt het ook heerlijk. Krijgt de helft van een klein bakje (150gr) vd AH. We kiezen voor volle yoghurt. Soms doe ik er wat fruit doorheen of iets dergelijks.

8 maanden geleden

Ik probeer het ook af en toe (Griekse yoghurt) maar nog niet heel erg fan! Blijf het gewoon af en toe proberen ☺️

8 maanden geleden

Geprakte banaan met wat kwark is hier favoriet

8 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt volle yoghurt met wat fruit erdoorheen en hij vindt het geweldig

8 maanden geleden

Onze dochter vind dit ook heerlijk! Wij geven het vaak na de warme hap, echt maar 1 eetlepel met een beetje knijpfruit erdoor heen heeft ze genoeg aan

8 maanden geleden

Consultatiebureau raadde dit mij laatst juist aan. Dus sinds deze week krijgt mijn zoontje ik denk 75-100ml met een nipje ranja. Eerste happen vies gezicht (koud?). Daarna smullen

8 maanden geleden

Onze zoon vind (magere) kwark met wat kaneel heerlijk!

8 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Ze is hier gek op Griekse Yoghurt, de Albert Heijn verkoopt van die kleine ...
Welke is dat precies

8 maanden geleden

Reactie op Sarahhhh

Welke is dat precies
Deze