Hoi!
Ik lees in sommigen voedingsschemas dat baby's al beetjes yoghurt krijgen. Ik dacht dat dit tot 1 jaar nog niet mocht maar lees ook dat bijvoorbeeld magere yoghurt en Griekse yoghurt wel mag. Hoe doen jullie dit en hoeveel geven jullie? Het gaat momenteel best goed met de hapjes, maar ons zoontje is nog niet zo vam de structuur in voeding. Dacht daarom dat yoghurt misschien wel leuk is om te proberen
Hier hetzelfde, ons zoontje is verzot op Griekse yoghurt. Wij kopen ze in de Hoogvliet. Hij krijgt de helft als 4uurtje (75gr) en in de opvang krijgt hij halfvolle yoghurt. Zijn dit beginnen te geven als vervanging voor zijn flesje van 16u30
Onze zoon van 8,5mnd vindt het ook heerlijk. Krijgt de helft van een klein bakje (150gr) vd AH. We kiezen voor volle yoghurt. Soms doe ik er wat fruit doorheen of iets dergelijks.
Consultatiebureau raadde dit mij laatst juist aan. Dus sinds deze week krijgt mijn zoontje ik denk 75-100ml met een nipje ranja. Eerste happen vies gezicht (koud?). Daarna smullen