7 Reacties

vorig jaar
Ik heb laatst twee weken last gehad van keelpijn, verkoudheid met zo'n hoest die maar niet weggaat. Heeft twee weken.geduurd en merk aan alles dat met zwangerschap de emmer mega snel overloopt. Conditie gaat mega snel achyeruit als je stil staat. Alles kost meer moeite en energie. Ik vind het dan ook niet zo gek dat je lichaam protesteert.

vorig jaar
Zelfde hier.
Ik was vorige week ziek, flinke verkoudheid maar kon echt niks voelde me zo beroerd, ben een week thuis moeten blijven.
Snotteren en hoesten is nog steeds niet over en ben inderdaad ook erg snel vermoeid.

vorig jaar
Oh ja… hier kinkhoest na 12 weken. Zit nu op 23 en ben mijn conditie geheel kwijt geweest, 10 min lopen was al teveel.
Nu minder aan het werk en weer een beetje aan het opbouwen, na 10 weken eindelijk weer ietsje meer energie, gisteravond zelfs even weg geweest met vrienden, maar heb echt heel lang alleen maar doodop op de bank gelegen.
Ziek in Combi met ze zwanger zijn is echt funest en daarna opbouwen 100x zo zwaar als normaal.
Beterschap!

vorig jaar
Ik was bij de verloskundige deze week en gaf ook aan heel moe te zijn afgelopen 2 weken (nu 25+5) en ze gaf aan dat de baby in deze week vaak een groeispeurt maakt rond 24/25, dat dat vaak voor de mama ook energie kost. Ik vond t wel geruststellend dus hopelijk is het van korte duur 🥹 beterschap!!