1099 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 4 weken zwanger, vandaag op 14dpo. Ik heb last van gevoelige borsten en rommelden darmen. Echter verlies ik ook wat bruin bloed, verloskundige zei dat ik me nog geen zorgen goed te maken en dat dit heel normaal is. Iemand die dit herkent?

2 jaar geleden

Vandaag 13 dpo! Heb ontzettend last van mijn borsten. Ook heb ik last van maagzuur als ik lig en zijn mijn darmen wat van slag. Merk dat ik was rusteloos en gespannen ben..

2 jaar geleden

Zere borsten en constipatie ook erg moe!

2 jaar geleden

Vandaag 4 weken zwanger. M’n borsten zijn erg gevoelig en m’n darmen rommelen. Vanmorgen ook af en toe een mild steekje rechtsonder in m’n buik.

2 jaar geleden

Ik ben erg misselijk en aan het overgeven… iemand tips?

2 jaar geleden

Reactie op rvee

Vandaag 4 weken zwanger. M’n borsten zijn erg gevoelig en m’n darmen rommel ...
Ik ben 4+3 en heb ook precies deze symptomen!

2 jaar geleden

Haai allemaal, Ik kan het mij niet zo goed meer herinneren. Wij zijn bezig voor een 2e en 13 nov. vond mijn bevruchting plaats en ovulatie. Ik kan dus pas over een week testen of ik echt zwanger ben. (Heb een cyclus van 38 dagen). Nu heb ik het gevoel alsof ik iedere keer stijve tepels heb. Terwijl dit niet zo is. Verder was ik vanmiddag na een kleine wandeling super misselijk. Dit komt met vlagen als ik dus iets doe wat mijn hartslag verhoogd. Denk aan de was even naar boven tillen. Verder heb ik het echt extreem koud (koorts gemeten, maar gewoon 37.0). Alles in mij zegt dat ik zwanger ben, maar ik kan het niet geloven na zo lang proberen. Is er van jullie hierin een beetje herkenning qua symptomen? Hopelijk gaan de dagen snel en kan ik testen. Alvast bedankt!

2 jaar geleden

Soms lichte vlagen misselijkheid, rare dromen. Soms ook wat krampen en in de avond echt een opgezette buik.

2 jaar geleden

Momenteel erge rommelende darmen, diarree al 2 dagen en.wat gevoelige darmen

2 jaar geleden

Net 4 weken zwanger maar toch al best last van symptomen... gisteren avond gewerkt, erg last van mijn liezen en eenmaal in bed zere benen 🥲 Kan me het niet zo herinneren van de 1e zwangerschap

2 jaar geleden

Ik had vanochtend zo'n spierpijn in mijn benen! Vandaag precies 4 wk volgens 1e menstruatie dag maar paar dagen korter vanwege iets latere ovulatie dan dag 14

2 jaar geleden

Ik ben zo ontzettend moe en heb zere borsten! Gelukkig is mijn buikkramp wat afgenomen

2 jaar geleden

Morgen 4 weken (vanaf 1e dag vorige menstruatie, altijd cyclus 28 dagen): Beetje moe, trekkende en duwende krampjes overal & af en toe voel ik mn borsten wat vervelen. Verder happy en relaxed!

2 jaar geleden

Vorige week woensdag mijn eerste terugplaatsing gehad na IVF behandeling. Ik heb nu ongeveer 3 dagen een enorm opgezette buik en kan niet eens meer een normale broek aan, rechtop zitten aan het einde van de dag en niet meer op mijn buik slapen. Zijn er mensen die hier ZO vroeg al last van hadden of heeft dit niks met een zwangerschap te maken? Volgende week woensdag mag ik de zwangerschapstest gaan doen.

2 jaar geleden

Reactie op DaphneHelena

Vorige week woensdag mijn eerste terugplaatsing gehad na IVF behandeling. I ...
Hoi ik merk nu ook in de avond een erg opgezette buik. Is wel de 2e zwangerschap.

2 jaar geleden

Hier 4+2 zwanger maar van mijn borsten heb ik niet zo heel veel last. Soms mijn tepels eens wat gevoelig en voor de rest beetje een verstopping en frietjes die ik plots niet zo lekker meer vind en af en toe wat steekjes. Soms maak ik mij dan zorgen omdat ik niks voel 🙈

2 jaar geleden

Ik heb nog altijd last van diarree, 12 dpo vandaag. En een soort nerveuzig gevoel vaak

2 jaar geleden

Reactie op DaphneHelena

Vorige week woensdag mijn eerste terugplaatsing gehad na IVF behandeling. I ...
Dit had ik ook een week geleden. Kon haast geen broek meer aan ivm een opgeblazen buik. Ontlasting was ook ineens anders. Na 3 dagen zakte dit weer en kwamen de symptomen. Vandaag getest en testte positief!! 🤩

2 jaar geleden

Haii allemaal, Een ieder gefeliciteerd met hun zwangerschap. Ik ben 4 weken en heb pas sinds gisteren beetje zere tepels, verder geen klachten.

2 jaar geleden

Reactie op First1

Dit had ik ook een week geleden. Kon haast geen broek meer aan ivm een opge ...
Jeetje wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!! Goed om te weten dat vrouwen met deze zelfde klachten lopen.