180 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mamaleeuw2024
Super leuk topic! Ik heb de pap al in huis. Ik hoop straks de ochtendfles t ...
Wij hebben de babymoov nutribaby one gekocht
En heb gisteren al wat hapjes geprept , echt ideaal blend heel snel gladde puree
En is heel beveiligd
Dacht eerst dat ie niet werkte maar pas als alle systemen goed bevestigd zijn gaat ie aan
Ook heel makkelijk schoon te maken
één maand geleden
Reactie op Sasdea
Iemand nog handige tips voor bakjes om de hapjes in op te warmen?
En wat zi ...
Bij de etos heb je geloof ik van die bakjes die magnetron bestendig zijn,
Lepeltjes hebben we gewoon standaard babylepeltjes gekocht weet niet meer precies waar
één maand geleden
Reactie op Sasdea
Iemand nog handige tips voor bakjes om de hapjes in op te warmen?
En wat zi ...
Ik heb net glazen potjes van babymoov gekocht. Bij mn dochter had ik gewoon plastic bakjes maar wilde nu glas proberen ivm microplastics en andere schadelijke stoffen die bij verwarmen sneller vrij schijnen te komen.
18 dagen geleden
Reactie op mmmmmm94
Wat doen jullie door de hapjes om het “extra” smeuïg te maken?
Borstvoedin ...
Ik deed er kookvocht door.
18 dagen geleden
Zijn er hier mamas die voor het maken van de hapjes gewoon koken in een pannetje en daarna pureren met een staafmixer? Hoe bevalt dit ? Ik wil binnenkort zelf beginnen maar weet niet waar ik moet beginnen je leest zoveel op internet
18 dagen geleden
Reactie op Melisxluna
Zijn er hier mamas die voor het maken van de hapjes gewoon koken in een pan ...
Ja hoor ik! Ik gebruik een gewone stoompan en pureer het of met een staafmixer of in mijn molinex. Werkt even fantastisch. Gemakkelijk ook want zo maak ik ook meteen iets voor ons hele gezin
18 dagen geleden
Ben ik de enige loedermoeder die gewoon kant en klare oefenhapjes aanbiedt? Dreumes en baby naast 4 dagen werken. Ik heb er gewoon simpelweg geen zin in. Hoppa uit het potje in een ijsblokjes mal en klaar.
18 dagen geleden
Reactie op Marlieke85
Ben ik de enige loedermoeder die gewoon kant en klare oefenhapjes aanbiedt? ...
Dat maakt je geen loedermoeder hoor! Ik zou het af en toe ook willen aanbieden maar mijn oudste HAATTE uit de potjes te eten🥲. En ik ben zelf een thuisblijfmoeder dus dan maak ik het eten automatisch zelf klaar (ook meteen voor ons hele gezin!)
18 dagen geleden
Reactie op Cosiness
Dat ga ik ook doen hoor 🙈 maakt je echt geen loedermoeder. Als het geluk/w ...
Doe liever leuke dingen met ze dan boven een stoompan hangen en hapjes maken die nooit zo glad worden als uit een potje. Oudste is er niet minder van geworden, eet alles, liefst zo pittig mogelijk.
18 dagen geleden
Reactie op Marlieke85
Doe liever leuke dingen met ze dan boven een stoompan hangen en hapjes make ...
Wilde net een berichtje posten dat ik verbaasd was hoe snel ik klaar was en hoe smeuïg de hapjes geworden zijn 😂 en lekker!! Vooral pastinaak, nooit gedacht dat een pastinaak pureetje zonder kruiden zo lekker kon smaken haha 😝😁 Ben zo benieuwd wat de kleine ervan gaat vinden!
18 dagen geleden
Reactie op Sasdea
Wilde net een berichtje posten dat ik verbaasd was hoe snel ik klaar was en ...
Jaa in de molinex die ik gebruik worden ze ook heeeeerlijk smeuïg net velvet🤗🤭. Pastinaak is yummy!! Ik verwerk die ook in de pannekoeken van mijn oudste🤭. De kleine zal vast smullen🥰. Ik ben aan het nadenken welke hapjes ik ga maken. Ook al is de baby pas 31 december 4 maanden oud, maar ben echt excited🤣🤣🤣
18 dagen geleden
Reactie op lauravl16
Waar beginnen jullie meet wat voor groente of fruit ?
Eerst met groenten en pas op 6 maanden introduceerde ik wat fruit. Ik meng de groenten met een mini aardappel en stukje ei. Kan van alles zijn; wortelen, bieten, pastinaak, broccoli, courgette, aubergine etc