185 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op TTCWarrior

Hier was dat ook! Maar met zoete aardappel Op dag 3 of 4 vrat ze nog net ni ...
Pompoen met zoete aardappel lijkt me echt een heerlijke 🤭

2 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Pompoen met zoete aardappel lijkt me echt een heerlijke 🤭
Hier was het enkel zoete aardappel Dus niet gecombineerd haha weet niet of je dat bedoelde Maar nu je het zegt 🤭 wel een ideetje waard

2 dagen geleden

Reactie op TTCWarrior

Hier was het enkel zoete aardappel Dus niet gecombineerd haha weet niet of ...
HAHAHA OEPS ik las het zo snel en met enthousiasme gedacht dat je het gecombineerd had🤣

2 dagen geleden

Misschien een gekke vraag Onze dochter heeft een vorm van koemelkallergie En we zijn van plan om vanaf januari pindakaas en ei te introduceren We hebben van biobim havermoutpapje in huis gehaald En ik zou haar dat eens willen aanbieden Maar er stond op de verpakking :kan sporen van noten bevatten Zou ik dan eerst de pindakaas geprobeerd moeten hebben ivm kans op allergie?

één dag geleden

Reactie op TTCWarrior

Misschien een gekke vraag Onze dochter heeft een vorm van koemelkallergie ...
Ik weet geen antwoord op je vraag, maar ik weet wel dat een pinda GEEN noot is 😅 Zelf ook nooit bij stilgestaan tot ik mijn vriend ontmoette, hij heeft een dodelijke pinda allergie (we zaten donderdag nog op de spoed nadat hij een half kerstkransje gegeten had….😫). Hij kan wél alle noten eten, maar van pinda kan hij doodgaan. Dus wel belangrijk om dat onderscheid te maken!

één dag geleden

Reactie op Sasdea

Ik weet geen antwoord op je vraag, maar ik weet wel dat een pinda GEEN noot ...
Pinda is inderdaad geen noot maar behoort tot de peulvruchten. Wat heftig trouwens zo’n allergie😅 hopelijk maken jullie zo’n ritje eerste hulp niet vaak mee.

één dag geleden

Reactie op Gingie23

Pinda is inderdaad geen noot maar behoort tot de peulvruchten. Wat heftig ...
Pff we zijn nu 3 jaar samen en het is de 4e keer dat ik het meemaak. Echt zo eng elke keer! Ik hoop echt dat het hierbij blijft, verrekte kerstkransjes (en de vorige keer was het een bokkepootje, gefrituurde kip in zuid Korea en een ijstaart 🥲)

één dag geleden

Reactie op Sasdea

Pff we zijn nu 3 jaar samen en het is de 4e keer dat ik het meemaak. Echt z ...
Nooo😭😭😭

één dag geleden

Reactie op Sasdea

Ik weet geen antwoord op je vraag, maar ik weet wel dat een pinda GEEN noot ...
Oh joh wist ik niet eens Oeps nu voel ik me echt dom 😅 Pff heftig zo’n allergie

één dag geleden

Reactie op TTCWarrior

Oh joh wist ik niet eens Oeps nu voel ik me echt dom 😅 Pff heftig zo’n ...
Nou je bent niet de enige hoor! We waren zelfs een keer in een restaurant en hadden uiteraard aangegeven dat hij een pinda allergie had. Toen het eten geserveerd werd (een mega uitgebreide rijsttafel) vertelde de ober vol trots wat voor vervanging ze hadden gebruikt voor alle NOTEN die normaal gesproken in de gerechten zaten. We zagen letterlijk overal pinda overheen gestrooid 😅 alles kon dus weer terug naar de keuken 🥲

één dag geleden

Weet iemand of je een app hebt waarin je kan bijhouden welke hapjes je gegeven hebt op welke dag? Of hoe doen jullie dat?

13 uur geleden

Op welk tijdstip geven jullie de oefenhapjes? Ik vind het leuk als hij eet wanneer wij eten, dus tot nu toe (2x nog maar 🤣) z’n oefenhapje pompoen in de avond gegeven. Maakt dat nog iets uit voor z’n darmpjes eigenlijk, welk tijdstip?

8 uur geleden

Reactie op Sasdea

Op welk tijdstip geven jullie de oefenhapjes? Ik vind het leuk als hij eet ...
Half 6 het hapje en daarna half 7 de fles en naar bed

7 uur geleden

Reactie op Sasdea

Op welk tijdstip geven jullie de oefenhapjes? Ik vind het leuk als hij eet ...
Ik doe altijd eerst de fles in de ochtend en dan 1uurtje na de hand een oefenhapje en zo het zelfde in de avond

7 uur geleden

Geven jullie 1 of 2x per dag die oefenhapjes?

7 uur geleden

Reactie op MelRoy

Geven jullie 1 of 2x per dag die oefenhapjes?
Ik ben eerst gestart met het groentehapje aan het eind van de middag (ongeveer 2 weken) en sinds vandaag met een fruithapje 's ochtends.