116 Reacties
7 maanden geleden
Haha, ja hier ook al kleine staartjes! Wel echt met die kleine mini elastiekjes, en gedurende de dag (zeker met een slaapje) komt er steeds meer los. Wat bij haar goed werkt is vooraan beginnen met een klein plukje en dan al draaiend naar achter steeds een klein plukje erbij pakken en indraaien. Dan blijft het iets beter er in zitten. Ik doe dan een zijscheiding dat aan één kant. Ik heb ook anti-slip speldjes en daarmee schuif ik haar voorste lok vaak uit haar gezicht en dat blijft ook aardig zitten - beter dan alleen los een gewoon speldje.

7 maanden geleden
Reactie op Fenke1994
Haha, ja hier ook al kleine staartjes! Wel echt met die kleine mini elastie ...

Wat schattig en een goed idee!!
7 maanden geleden
Jaa ! Mijn dochter was al met onwijs veel haar geboren dus ik kon het al in staartjes doen na de bevalling (heb ik niet gedaan hoor!) En met kerst knotjes, super cute 🥰
7 maanden geleden
Reactie op Suzanne93
Jaa en ook wel echt nodig inmiddels, anders hangt het voor haar ogen 😂🥰

Wow wat een prachtige bos met haar !!!
7 maanden geleden
Jaa hier kon het al maanden maar uitgesteld tot vorige week, ze is nu 9 maanden maar vind het alsnog een beetje een apart idee.. toch het gevoel dat dit niet lekker zit 🤭. Omdat haar haar anders in haar ogen hangt hebben wij haar al sinds 3 maanden dagelijks een haarbandje in.

7 maanden geleden
Wat een ontzettend leuk topic
Hier begint het haar van mijn dochter eindelijk te groeien ze heeft dun fijn haar
Tot nu toe lukt het enkel om een soort pluim staartje in te doen
Mini antenne
Zo schattig en Fijn dat ze ook eens een keer niet voor jongetje aan word gezien 🫣

7 maanden geleden
Wat een ontzettend leuk topic
Hier begint het haar van mijn dochter eindeli ...

Haha dat is hier ook hoor!! Heel schattig!
7 maanden geleden
Ja kon hier al vanaf dag 1 🥹. Maar niet gedaan natuurlijk! Vaak doordeweeks met de ochtendspits een palmboom staartje of 2 knotjes en als ik vrij ben doe ik soms iets meer moeite. Ze vind het ook allemaal prima 😅.
Op Instagram en TikTok zie je vaak handige filmpjes voorbij komen!

7 maanden geleden
Reactie op Joys1993
Ja kon hier al vanaf dag 1 🥹. Maar niet gedaan natuurlijk! Vaak doordeweek ...

Zo mega leuk met die elastiekjes halverwege! 😍 Ik heb nu al zin om straks lekker te experimenteren met inderdaad dingetjes van insta en tiktok. Ze vindt het nu ook prima als ik aan d’r haar frunnik, dus vast ook wel als ze straks nog wat meer haar heeft (het is nu vooral bovenop haar hoofd vrij lang) 🙊
7 maanden geleden
Die van mij heeft al zulk lang haar dat ik het vaak invlecht. Ondertussen kan ze ook al een paardenstaartje in, maar dan is ze gelijk zo groot 🥹

7 maanden geleden
Reactie op Yanelltje
Hier krijgt ze elke dag nu staartjes in. Anders zit het in haar neus en mon ...

Wauw! Wat prachtig lang haar al!!!😍
7 maanden geleden
Reactie op Fenke1994
Ik doe ook vaak zoals hier alleen een (anti-slip) speldje om haar lok uit h ...

Waar haar je die speldjes?