5 Reacties

2 jaar geleden

Nee kan geen kwaad, volgende x aangeven dat het door gebakken moet zijn. Je moet ook al niet te veel stresse over het wat wel en niet mag, vroeger hadden ze deze regels niet en iedereen baarde een gezond kind.

2 jaar geleden

Het gaat om een bepaald soort bacterie wat schadelijk kan zijn heb ik wel eens begrepen. Ik denk alleen dat de kans echt minimaal is dat je wat oploopt. Volgende keer inderdaad vragen of het goed doorbakken kan zijn. Er zijn zoveel vrouwen die iets al eten dat ze achteraf denken had ik dit wel mogen eten. Je kan er toch niks meer aan veranderen. Je hoeft je niet gelijk zorgen te maken.

2 jaar geleden

Herken je gevoel helemaal! Ik heb pas een toetje gegeten met rauwe ei. Cr猫me brulee, kun je normaliter gewoon eten omdat t in de oven gaat. Vertelde mijn schoonzus die het had gemaakt dat ze oven niet doet maar in de koelkast laat opstijven!!! Ik schrok me kapot want had t hele toetje opgegeten. Vlk even gebeld en die zei ook, de kans is heel klein maar om het risico te mijden raden we het af. Eergisteren weer een mooi hartje zien kloppen bij de 2e echo馃檪 Dus geen zorgen, komt vast goed!

2 jaar geleden

Ik had laatst ook een hamburger gegeten die niet doorbakken was. In vervolg let ik erop! Ik had met de feestdagen ook garnalen met gourmetten gegeten. Toen dacht ik ook ineens shit volgens mij mag ik dit helemaal niet. Je kunt ook niet alles weten! Je gaat er nu vanzelf wat meer op letten

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, ondanks dat ik weet dat het kleine kans is, merk ik dat ik toch geruststelling nodig heb. Ik let juist heel veel op alles wat ik eet en drink, waardoor ik mezelf een beetje gek kan maken. Vooral als ik buitenshuis dus gegeten heb.