11 Reacties

10 maanden geleden

Volledig drogen in de droger ipv ophangen

10 maanden geleden

Je kan ze proberen te drogen in de droger doen met een paar ijsblokjes dan krijg je hetzelfde effect als stomen. Zou ze sowieso volledig in de droger drogen en niet uithangen ☺️

10 maanden geleden

Volledig in de droger inderdaad. En anders als ze droog zijn, met je stoomstrijkijzer erover heen. Dat wil ook helpen

10 maanden geleden

Ik zou ze met bijvoorbeeld robijn wassen en dan toch met wasverzachter erbij. In beide zit parfum dat weet ik maar als je ze daarna laat drogen in de droger en eventueel nog een keer doet wassen met Neutral ( zonder parfum) dan moet het goed zijn. Als dat niet helpt zal het waarschijnlijk komen door dat ze te vaak gewassen zijn en uitgehangen zijn ipv in de droger.

10 maanden geleden

Wasverzachter, hier alles met zwitsal robijn gewassen en alle dekentjes/badcapes zijn zuper zacht :)

10 maanden geleden

Misschien wat meer azijn gebruiken? Dat werkt hier altijd goed. Ruim een wasmiddeldop

10 maanden geleden

Wasverzachter, 40C° en daarna volledig in de droger met een drogerbol/tennisbal

10 maanden geleden

Ze zijn weer zacht ! 🤗

10 maanden geleden

Reactie op Mai0

Misschien wat meer azijn gebruiken? Dat werkt hier altijd goed. Ruim een wa ...
Ik ben heel benieuwd, pak je dan natuurazijn wat je kunt eten, of schoonmaakazijn?

10 maanden geleden

Reactie op Ellie87

Ik ben heel benieuwd, pak je dan natuurazijn wat je kunt eten, of schoonmaa ...
Natuurazijn 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.