33 Reacties
vorig jaar
Ik had die van Vulpes Good, maar helaas had ik het idee dat vergeleken die professionele van Medela die van Vulpes Good gewoon een veel mindere zuigkracht heeft waardoor ik veel langer moest kolven om even veel te kolven als met de Medela.
vorig jaar
Ik raad echt een kolfconsult aan. Daar kun je er meerdere testen. Ik heb 4mommy, maar daar was ik nooit opgekomen als ik het consult niet had gedaan.
vorig jaar
Ik heb er een van Youha, maar geen succes. Hij lekt aan de onderkant en ik kolf met mijn medela freestyle veel meer. Dit deed echt zeer en ik heb er een flinke kloof aan over gehouden, terwijl ik dit nog niet eerder heb gehad. Mijn buurvrouw kolft er overigens wel heel fijn mee. Het lijkt me heerlijk om handsfree te kolven, maar ik zou eerst een kolfconsult aanraden.
vorig jaar
Hier ook de Evite, kolf er goed mee en doet geen pijn. Past in mn voedingsBH zonder de bijgeleverde verlengbandjes.
vorig jaar
Reactie op Anna Wil
Ik had een Evite dupe van AliExpress en die was top! Werkte voor mij beter ...
Ja deze heb ik idd ook. Super ding voor een stuk lagere prijs
vorig jaar
Reactie op CheyenneVK
Ja deze heb ik idd ook. Super ding voor een stuk lagere prijs
Hier dus ook, heb 7 verschillende kolven, en deze is veruit het beste! Ik heb Avent, Ardo en een paar white label, maar deze moet je voor 25 euro echt aanschaffen!
vorig jaar
Hier ook evite en met mij nog 4 anderen in een groep en allemaal eigenlijk wel tevreden. Losse onderdelen bij te bestellen (en nu black friday kortingen) en goede service.
Ik heb er nog wel een handkolf naast voor het geval ik ben vergeten op te laden ofzo. Ze gaan echt wel lang mee, maar juist daardoor vergeet ik dus te laden 😅
vorig jaar
Reactie op Flammmie
Ik heb de Medela swing maxi en sinds kort ook de hands free collectors erbi ...
Heb jij de oude variant van de swing maxi(de gele) of nieuwe(de witte)?
Ik heb die oude en wil ook die handsfree cups bestellen, maar vroeg mij af of die daar wel op aangesloten kunnen worden..
vorig jaar
Reactie op Noukk09
Heb jij de oude variant van de swing maxi(de gele) of nieuwe(de witte)?
Ik ...
Oooh ja ik heb wel de nieuwe, 2 jaar geleden gekocht. Las in 1vd recensies dat het niet werkt met de oude..... Misschien contact opnemen met Medela? Misschien bestaat er wel een tussenstukje ofzo?