8 Reacties

9 maanden geleden

Ik zou denk ik opnieuw beginnen met aanbieden. Wij hebben het schema van mamarooskookt gevolgd en onze dochter vind bijna alles lekker

9 maanden geleden

Zou me er niet te druk om maken, en gewoon blijven aanbieden. Dat baby's iets niet lekker vinden wil niet zeggen dat dat zo blijft. Kan prima gewoon nog wennen zijn.

9 maanden geleden

Natuurlijk heb je het niet verpest! Gewoon blijven aanbieden. Wij hebben wel eerst alleen groente gedaan en daarna ook fruit. Fruit en brood gaat er enthousiast in en groente is na een paar hapjes niet meer interessant haha. Komt wel! Zou vooral niet teveel forceren en dwingen, gewoon de eetmomentjes relaxed houden.

9 maanden geleden

Je kunt ook zoete aardappel mengen met een andere groente. Zoete aardappel/ma茂s (wel ook zoet natuurlijk), zoete aardappel/sperziebonen en zoete aardappel/wortel/paprika gaan hier goed.

9 maanden geleden

Niet te druk maken en gewoon blijven aanbieden. Misschien kan je het mengen met een groente die hij wel lekker vindt. Komt vanzelf goed. Food before one is just for fun. Niet teveel druk erop leggen 馃槉

9 maanden geleden

Bedankt voor de bemoedigende woorden en tips. Ik ga mengen en toch blijven aanbieden (en me proberen druk te maken, haha).

9 maanden geleden

Ik maak zelf appelmoes (gekookte appels met kaneelstokje en dan pureren) dan lust mijn zoontje ineens alles als ik dat er een beetje bij doe. Gewoon lekker blijven proberen.