41 Reacties
vorig jaar
Het enige wat ik hoopte was dat ze NIET op 17 juli zou komen in verband met het verschrikkelijke drama van MH17. Gelukkig kwam ze een dag later!
vorig jaar
Zo, die begrijp ik helemaal… wat een oma’s, je zou denken dat ze op die leeftijd wel wat minder egocentrisch zouden zijn 🙈
Ik ben zelf 16-8 uitgerekend, en mijn oudste broer gaat op 17-8 trouwen. Ik hoop een beetje dat ik daarná pas ga bevallen zodat ik er (een deel van de dag) bij kan zijn, maar ik wil vooral niet op die dag zelf bevallen. Ik wil dat die dag echt ‘hun’ dag is en niet dat bijv. onze ouders toch ook bezig zijn met dat ze zo snel mogelijk naar ons toe willen oid.
Als we dan toch voorkeuren uitspreken zou het zelfs mooi zijn als er minimaal een dag tussen zit, aangezien mijn vader door zijn gezondheid erg weinig energie heeft en van ‘intensieve dagen’ echt even bij moet komen. Dan kunnen zowel onze baby als de bruiloft van m’n broer mooi de aandacht krijgen die het verdient.
vorig jaar
Zo hoe oud is jullie oma? Wat kinderachtig allemaal zeg van beide oma’s trouwens.
Ik snap wel dat je een voorkeur datum hebt, het komt wanneer t komt maar dit is wel vervelend voor jullie.
Ik zit het met verbazing voor te lezen aan mijn partner en schoonmoeder. Wij vinden het gekkenwerk allemaal.
vorig jaar
Ik hoop 11 augustus. Ben de 14e uitgerekend, maar mn man is 11 okt jarig en dochtertje 11 december dus 11 augustus vind ik dan wel leuk en makkelijk 😉. Ik ben zelf op 23 april jarig dus als ik voorbij de 11 ga is de 23e wel leuk, maarja dan zpu ik dus wel 9 dagen overtijd gaan..wil ik liever niet 😅
vorig jaar
Leuk zulke oma’s 😅. Ik hoop met je mee dat het geen van die dagen zal worden!
Ik verwacht tussen 8 en 11 augustus, ik ben 17 augustus uitgerekend. Onze zoon is ook geboren met 38 weken dus verwacht (en hoop) nu ook niet over de 40 weken te gaan. Daarnaast is mijn vriend 6 augustus jarig en ik 14 augustus. Daarbuiten om ook nog aardig wat familie die jarig is. Ergens tussen 8 en 11 is daarom ook perfect 😂
vorig jaar
Reactie op naattoss
Zolang het maar niet op een oneven dag is 🙈😂🤣 ik heb een hekel aan oneve ...
Hahah ik zei dat toevallig toen straks nog tegen mijn vriend. ‘ik wil wel op een even dag’ 😆
vorig jaar
Het liefst zo snel mogelijk. Dag maakt me echt niet uit 🙈 2/8 is mijn schoonmoeder jarig, 5/8 ons neefje en 8/8 mijn beste vriendin. Als ze komt dan komt ze, kan haar moeilijk terug duwen haha.
vorig jaar
Ik ben uitgerekend op 18 augustus maar mijn man zou graag willen dat hij op 15 augustus komt. Van mij mag hij vanaf vandaag al komen haha, ben er wel klaar mee. Dit is ons vijfde kindje en met een druk gezin valt het niet meer mee nu met 37 weken. Zolang hij maar gezond ter wereld komt, dat is het allerbelangrijkste 😊
vorig jaar
Hahah ik zei dat toevallig toen straks nog tegen mijn vriend. ‘ik wil wel o ...
Hahaha klinkt heel raar maar heb dat met mijn 2 andere kindjes ook gehad 🤣 de oudste is 16 oktober 2013 de Jongste 12 september 2023
En nu ben ik eigenlijk 1 september uitgerekend maar aangezien de kleine nu al qua groei op 40+5 zit wordt hij binnen nu en 2 weken gehaald 🙈❤️❤️💙
vorig jaar
Ik ben ook 12/8 uitgerekend.
Het zou fijn zijn als ze niet op 14/8 komt, omdat mijn vader dan jarig is.
Verder maakt het niet uit, al kan ik wel 'leuke' datums bedenken:
16/8/24 (16+8=24) of 17/8. Ik ben 7/9 jarig en mijn vriend 27/10. Dus dan zou het alle 3 met een 7 in de dag zijn en de maanden opvolgend (je kunt maar iets bedenken😅)
Ze mag komen wanneer ze wil, maar liefst dus niet de 14e.
vorig jaar
Pfff wat een oma's zeg🥲 ik ben de 18e uitgerekend, en ben zelf de 22e jarig. Hoop vooral dat ze niet op mijn verjaardag komt, liefst gewoon voor de uitgerekende datum, verder maakt het niet uit
vorig jaar
Reactie op Fenke1994
Zo, die begrijp ik helemaal… wat een oma’s, je zou denken dat ze op die lee ...
Je zou zeggen van wel he 😅 af en toe hebben ze een beetje een "bord voor de kop"
Mijn oma en opa kwamen laatst langs om even te kijken naar de babykamer, maar uiteindelijk ging het vooral om haarzelf. Ook toen ik vroeg hoe het met mijn opa ging (die naast haar zat) die kortgeleden gekneusde ribben heeft gehad, wist ze het nogsteeds over zichzelf te hebben🥲
Vooral voor mijn opa vond ik het sneu.
vorig jaar
Reactie op Claudiaa1
Zo hoe oud is jullie oma? Wat kinderachtig allemaal zeg van beide oma’s tro ...
Mijn oma is 75 en mijn vriend zn oma is 83. Af en toe verbaasd het mijn vriend en mij ook 😂🥲