155 Reacties

één jaar geleden

Ah jeetje wat spannend! 🍀🍀

één jaar geleden

Wij hadden bij 7+4 ook een echo met 2 kloppende hartjes, met een paar dagen groei verschil. En waarschijnlijk 1-eig omdat ze erg dicht op elkaar zaten. Helaas gisteren met de echo nog maar 1 kloppend hartje. Het is verdrietig, maar gebeurt meestal met een reden. Ik heb niks gemerkt aan mijn lichaam dat er 1 vruchtje niet meer groeide.

één jaar geleden

Reactie op —M.M

Ah jeetje wat spannend! 🍀🍀
Ja ontzettend! Ben helemaal van de leg 🥹 ( van het feit dat er een tweeling in mijn buik zit 🤣)

één jaar geleden

Reactie op Annnee

Wij hadden bij 7+4 ook een echo met 2 kloppende hartjes, met een paar dagen ...
Wat verdrietig voor jullie ❤️ maar inderdaad, het gebeurt met een reden. Zo staan wij er ook in Had jij ook zo’n groot verschil als dit? En zat de tweede er wel of helemaal opgelost? En hoeveel later kreeg jij een tweede echo?

één jaar geleden

Ik toevallig net een echo gehad met 6+2 waarbij 1 vruchtzakje met baby en hartslagje, en 1 vruchtzakje leeg... wat spannend voor jullie!🍀

één jaar geleden

Reactie op Fre389

Wat verdrietig voor jullie ❤️ maar inderdaad, het gebeurt met een reden. Z ...
Bij de eerste echo 7+4 weken zat er ongeveer 3 dagen verschil tussen de twee. Bij de tweede echo bij een termijn van 8+6 was er van het tweede vruchtje vrijwel niks meer te zien.

één jaar geleden

Reactie op Patty92

Ik toevallig net een echo gehad met 6+2 waarbij 1 vruchtzakje met baby en h ...
Oohh ook spannend voor jou❤️❤️ wanneer moet jij weer heen?

één jaar geleden

Reactie op Fre389

Oohh ook spannend voor jou❤️❤️ wanneer moet jij weer heen?
Ik heb gisteren een echo gehad, 1 leeg vruchtzakje en 1 met mooi kloppend hartje💙💗 Wanneer mag jij weer?

één jaar geleden

Die andere echo was bij de dokter van afgelopen woensdag en allemaal minder scherp🫣 gisteren bij de echo praktijk zei ze dat deze hoogstwaarschijnlijk leeg zou blijven en zou verschrompelen of een lichte bloeding kon geven! Ik mag nu over 2 weekjes weer🍀

één jaar geleden

Reactie op Patty92

Ik heb gisteren een echo gehad, 1 leeg vruchtzakje en 1 met mooi kloppend h ...
Maandag❤️ en wat verwachten ze van het lege zakje? Verdwijnt het gewoon?

één jaar geleden

Reactie op Patty92

Die andere echo was bij de dokter van afgelopen woensdag en allemaal minder ...
Aah ik zie nu deze reactie! Wat een spannende 2 weken weer❤️ ik had bij beide een hartslag maar het verschil in weken + grote is enorm ( vind ik🤣) ben zo benieuwd wat er maandag zien. Ik ben nu al zenuwachtig. Ook bang dat het met beide mis gaat🥹

één jaar geleden

Reactie op Fre389

Maandag❤️ en wat verwachten ze van het lege zakje? Verdwijnt het gewoon?
Veel succes, als je nog niet geweest bent!🍀🫶 Ze verwachten dat het vanzelf verdwijnt/verschrompeld, het zou een bloeding kunnen geven🫣

één jaar geleden

Hier hebben we precies het zelfde gehad Bij ons is het 2e kindjes gestopt met groeien ☹️ nu zien ze op de echo alleen nog heel veel bloed in mn baarmoeder zitten en en andere kindje groeit gelukkig heel goed 🥰

één jaar geleden

Niet op die manier, maar hier een kindje met 5/5,5 week gestopt met groeien en een kindje met sterke hartslag van 8.4w. (Bij de echo 8.1). Of het hartje ooit geklopt heeft weten we niet. Mijn vk zegt dat het voor t andere kindje geen gevaar vormt.

één jaar geleden

Ik heb het zelf niet zo meegemaakt al was bij mij de ene wel een halve kilo lichter op het laatst wat ook heel lang zo is gebleven. M'n nicht daarentegen heeft dit wel gehad en daar is de 2e jammergenoeg wel van overleden. Ze zegt zelf dat het zo goed is en dat ze 2 niet had aangekunt op dat moment. Ik bid voor je dat het goed gaat 🥰

één jaar geleden

Reactie op Patty92

Veel succes, als je nog niet geweest bent!🍀🫶 Ze verwachten dat het vanz ...
Gister geweest. Beide gegroeid, beide hartjes kloppen ( nog steeds) alleen het verschil is zo groot. De verwachting is echt dat dit niet goed gaat ( voor baby 2) vrijdag weer een echo🥹❤️

één jaar geleden

Reactie op Momofjm

Hier hebben we precies het zelfde gehad Bij ons is het 2e kindjes gestopt ...
Och❤️ hoever ben jij? En ook zo veel verschil? Verdwijnt dat bloed ‘gewoon’ of ga je dat verliezen?❤️

één jaar geleden

Reactie op Crown

Ik heb het zelf niet zo meegemaakt al was bij mij de ene wel een halve kilo ...
Ja ik verwacht dat dit helaas ook niet goed gaat❤️ het is afwachten tot vrijdag, dan opnieuw een echo! Lief van je🩷

één jaar geleden

Reactie op Fre389

Gister geweest. Beide gegroeid, beide hartjes kloppen ( nog steeds) alleen ...
Jeetje meid... wat een spanning, vreselijk🥺 fijn dat je vrijdag weer langs mag komen🍀❤️

één jaar geleden

Vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling 🫶. Ik ben wel enorm geschrokken. En voel nu geluk maar ook nu al zorgen. De twee waren ook gemeten als 6+3, ik ging uit van 9 weken morgen. VK kon alleen zeggen dat ze dacht dat mijn eisprong later is geweest. O jongens zo spannend dit