155 Reacties
één jaar geleden
Wij hadden bij 7+4 ook een echo met 2 kloppende hartjes, met een paar dagen groei verschil. En waarschijnlijk 1-eig omdat ze erg dicht op elkaar zaten. Helaas gisteren met de echo nog maar 1 kloppend hartje. Het is verdrietig, maar gebeurt meestal met een reden.
Ik heb niks gemerkt aan mijn lichaam dat er 1 vruchtje niet meer groeide.
één jaar geleden
Reactie op Annnee
Wij hadden bij 7+4 ook een echo met 2 kloppende hartjes, met een paar dagen ...
Wat verdrietig voor jullie ❤️ maar inderdaad, het gebeurt met een reden. Zo staan wij er ook in
Had jij ook zo’n groot verschil als dit? En zat de tweede er wel of helemaal opgelost? En hoeveel later kreeg jij een tweede echo?
één jaar geleden
Reactie op Fre389
Wat verdrietig voor jullie ❤️ maar inderdaad, het gebeurt met een reden. Z ...
Bij de eerste echo 7+4 weken zat er ongeveer 3 dagen verschil tussen de twee. Bij de tweede echo bij een termijn van 8+6 was er van het tweede vruchtje vrijwel niks meer te zien.
één jaar geleden
Reactie op Patty92
Die andere echo was bij de dokter van afgelopen woensdag en allemaal minder ...
Aah ik zie nu deze reactie! Wat een spannende 2 weken weer❤️ ik had bij beide een hartslag maar het verschil in weken + grote is enorm ( vind ik🤣) ben zo benieuwd wat er maandag zien. Ik ben nu al zenuwachtig. Ook bang dat het met beide mis gaat🥹
één jaar geleden
Ik heb het zelf niet zo meegemaakt al was bij mij de ene wel een halve kilo lichter op het laatst wat ook heel lang zo is gebleven. M'n nicht daarentegen heeft dit wel gehad en daar is de 2e jammergenoeg wel van overleden. Ze zegt zelf dat het zo goed is en dat ze 2 niet had aangekunt op dat moment.
Ik bid voor je dat het goed gaat 🥰
één jaar geleden
Reactie op Patty92
Veel succes, als je nog niet geweest bent!🍀🫶
Ze verwachten dat het vanz ...
Gister geweest. Beide gegroeid, beide hartjes kloppen ( nog steeds) alleen het verschil is zo groot. De verwachting is echt dat dit niet goed gaat ( voor baby 2) vrijdag weer een echo🥹❤️
één jaar geleden
Vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling 🫶. Ik ben wel enorm geschrokken. En voel nu geluk maar ook nu al zorgen. De twee waren ook gemeten als 6+3, ik ging uit van 9 weken morgen. VK kon alleen zeggen dat ze dacht dat mijn eisprong later is geweest. O jongens zo spannend dit