Vanavond een echo gehad! Super goede echo en zelfs 2 dagen vooruit gezet. Tijdens het kijken van de buik bleek er nog 1 baby te zitten! Een tweeling!
Maar baby 2 loopt ruim 1 week achter op baby 1 en het hartje klopt ook beduidend minder snel.
Baby 1- 7,5w baby 2 6,3/6,4 wk. Iemand dit mee gemaakt of meer informatie kan geven?
Het verschil op de echo is ook echt wel groot.
De verloskundige gaf aan dat we er rekening mee moeten houden dat het niet goed gaat
Lief van je ❤️ het hartje van baby 2 is gestopt! Baby 1 doet het fantastisch en ze verwacht dat die er geen last van gaat hebben. Ben vooral opgelucht dat we duidelijkheid hebben nu❤️
Oh super spannend 🥹 dat gevoel ken ik! Wanneer moet je nu terug komen?
31 januari bij de gynaecoloog. Er was nog een derde vruchtzak en de vk heeft nog extra gecontroleerd of hier echt niks in zat, maar deze vruchtzak houdt me ook bezig. Wat als er straks toch nog wat in zit.. nou ik ga uit van 2 nu 😊
31 januari bij de gynaecoloog. Er was nog een derde vruchtzak en de vk heef ...
Oh dit wachten duurt zo lang!🥹❤️ wat ontzettend spannend voor je! En 3, wauw wat bijzonder, houdt het extra spannend! 🥹 laat je weten hoe het ging de 31e?❤️
Lieve meiden, wij hadden zojuist de 10 weken echo en hadden een hele grote verrassing. Wij zijn ook in verwachting van een tweeling. Dit is tijdens de eerste echo met 6+2 weken niet gezien.
Wow wat een verrassing en wat gek dat het toen niet gezien is? Hoe voel je ...
Het was een mega verrassing. De echoscopist zei wel 3x sorry omdat ze het de vorige keer niet gezien heeft. Ik voel mij over het algemeen goed. Ben de eerste weken mega moe geweest en soms misselijk maar niet overgegeven. Als het goed is zitten ze beide in een eigen vruchtzak en hebben ze hun eigen placenta. Maandag gaan wij naar de gynaecoloog en horen we denk ik meer?
Wij nog heel erg aan het bijkomen van de shock. Wij hebben namelijk in augustus 2023 een prachtige dochter gekregen en dachten dat het leuk was als zij een broertje of zusje had die dicht op elkaar zitten qua leeftijd. Maar 3 kinderen onder de 0 jaar is wel heel veel😱. Desondanks zijn ze ontzettend welkom!
wooow wat spannend! Gefeliciteerd ❤️❤️❤️ hoe gaat het nu met je? Beetje gel ...
Zo lief jullie reacties. Ben blij dat deze app bestaat. Wij zijn nog een beetje aan het landen. Het is heel veel om ineens te horen dat het er twee zijn. Gelukkig groeien ze wel goed. Maandag gaan we naar de gynaecoloog en horen we hopelijk meer. Ik had al even op iemand anders gereageerd hieronder, daar kun je het nog verder lezen.
Hoeveel weken ben jij? Hoe ben je er achter gekomen en zijn ze beide nog vitaal?
Het was een mega verrassing. De echoscopist zei wel 3x sorry omdat ze het d ...
Wow heftig 3 onder de 3, maar jullie weten hoe het gaat met een baby, dan komt dit ook goed! Bij mij zitten ze ook allebei in eigen vruchtzak. Dan beschouwt de gynaecoloog het als twee eiige tweeling zwangerschap.
Fijn dat je daar al zo snel naar toe kunt! Veel plezier met weer een echo 🥰