155 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Vandaag 31 weken, en heb deze week wel echt het idee dat de laatste (letterlijk zware) loodjes zijn begonnen. Tot nu toe niet echt veel serieuze kwalen en best mobiel, maar deze week, pffff het wordt wel echt zwaar. Mijn buik is enorm (en ik ben redelijk klein en tenger), vooral de "onderrand" bij mijn bikinilijn aan het eind van de dag. Ik slaap niet goed meer want bekkenpijn, opgezwollen enkels en kuiten, maagzuur heel de dag door, en een 3- jarige peuter thuis :) Maar gelukkig gaat alles met de meisjes zeer voorspoedig. Ik werk nu nog min of meer ,mijn normale uren in mn eigen bedrijf (tja.. loslaten he..), maar zal toch binnenkort een stap terug moeten doen en meer gaan rusten. Denk dat ik mezelf straks niet meer kan dragen 😆 Hoe gaat het bij jullie?

5 maanden geleden

Reactie op P-gt

Hoi! Vandaag 31 weken, en heb deze week wel echt het idee dat de laatste ( ...
Hoi! Ik herken je klachten heel erg. Ben woensdag 32 weken en heb het lichamelijk heel zwaar. Ren ook nog rond met een 3 en 8 jarige! We moeten nog even volhouden 🍀

5 maanden geleden

Reactie op P-gt

Even een vraagje over slapen. De eerste weken gaan de kleintjes waarschijnl ...
Onze tweeling in ondertussen al 14 maanden oud, maar ik weet nog dat ik hier ook heel lang over heb getwijfeld. Bij ons hebben ze de eerste 2 maanden samen in een ledikant en dan elk in hun eigen ledikant :).

5 maanden geleden

Hoe is het met de tweeling mamas. Nog een beetje vol te houden?

5 maanden geleden

Hier gaat het goed, inmiddels 33 weken zwanger van onze twee 🩵🩷 dankbaar dat ze nog goed zitten! Maar poeh, het wordt nu wel echt behelpen hoor, zo hoog zwanger heb ik me bij de eerste zwangerschap (1) nooit gevoeld. Hoe gaat het met jullie? welke ongemakken ervaren jullie nu het meest? En waar kijk je het meest naar uit? Ik ben zo benieuwd wanneer de bevalling begint, wat denken jullie wanneer je gaat bevallen?

5 maanden geleden

Hier ook 33 weken zwanger 🩵🩷. Ook blij dat ze nog veilig zitten maar man man man wat voel ik mij lichamelijk verrot (sorry voor het woord). Kan echt super weinig doen en heb een dochtertje van 10 maanden. Wij tellen af naar de keizersnede en hopen wel dat ze nog tot die tijd blijven zitten. Hebben jullie zicht op een keizersnede of inleiding oid?

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Hier ook 33 weken zwanger 🩵🩷. Ook blij dat ze nog veilig zitten maar man ...
Pittig!! Weet je al met hoeveel weken de keizersnede plaatsvindt? Kan me voorstellen dat het heel zwaar is met nog een kleintje van 10 maanden! Hier ook hele grote kans op een keizersnede, baby A ligt helaas in stuit en gynaecoloog verwacht niet meer dat ze nog draait. Bij mij wordt er ip geen datum gepland, zou ik graag willen! 🙈 We hebben nog een ondernemende peuter van 2,5 rond lopen, ook intensief!

5 maanden geleden

Reactie op Hester15

Pittig!! Weet je al met hoeveel weken de keizersnede plaatsvindt? Kan me vo ...
Ja zeker, ze willen het tussen de 37-38 weken doen. Dus het staat nu gepland op 9 augustus, dan ben ik 37+1 weken. Weet je waarom jouw gynaecoloog niks wil plannen? Baby A ligt bij ons ook in stuit dus hele kleine kans dat hij nog draait. Vandaar de geplande keizersnede. Lijkt mij ook intens nog een peuter erbij!

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Ja zeker, ze willen het tussen de 37-38 weken doen. Dus het staat nu geplan ...
Wat grappig! Dan ben ik ook precies 37.1 😅 Nee dat weet ik eigenlijk niet, mogelijk omdat het voor die tijd zichzelf ook kan aankondigen? Fijn dat je ergens naar toe kan leven! Ben heel benieuwd wanneer ze komen☺️

5 maanden geleden

Reactie op Hester15

Wat grappig! Dan ben ik ook precies 37.1 😅 Nee dat weet ik eigenlijk niet ...
Meen je niet, dat is echt heel toevallig. Ook van een jongen en meisje?🩵🩷 Als ze eerder komen dan wordt het uiteraard een spoedkeizersnede. Zo niet, dan worden ze 9 augustus gehaald.

5 maanden geleden

Ik ben afgelopen woensdag met 37+0 bevallen van een meisje en jongen! Hele heftige bevalling gehad, pfoei! En vind het mega intens, heb ook al een kleuter van 4 en peuter van 2,5 die helemaal van de leg zijn (druk). De tweeling hebben krampjes in de nacht en dat wisselt natuurlijk af.. We komen er wel door heen maar pfoei, het is niet niks!

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Hier ook 33 weken zwanger 🩵🩷. Ook blij dat ze nog veilig zitten maar man ...
Bijna 34 weken zwanger en geen zicht op niks. Bij de jongen zijn wat complicaties in de hersenen dus hoop woensdag te horen of het 36 of 38 wordt.

5 maanden geleden

Reactie op Gjneee

Ik ben afgelopen woensdag met 37+0 bevallen van een meisje en jongen! Hele ...
Gefeliciteerd 🩷🩵

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Meen je niet, dat is echt heel toevallig. Ook van een jongen en meisje?🩵🩷 ...
Ja ook van een jongen en een meisje! 🩷🩵 Spannend hoor, maar fijn dat je weet waar je iig naar toe kunt leven!

5 maanden geleden

Reactie op Hester15

Ja ook van een jongen en een meisje! 🩷🩵 Spannend hoor, maar fijn dat je ...
Ah wat leuk. Zullen we contact houden? Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen!

5 maanden geleden

Reactie op Gjneee

Wow gefeliciteerd!! Ik ben 33+3 nu, dus nog niet zover, maar ik hou mijn hart wel een beetje vast voor wat er komen gaat, ook hier een erg actieve peuter van 3,5 :) Probeer je niet te druk te maken en geniet ervan!

5 maanden geleden

Reactie op Gjneee

Gefeliciteerd! Hoe heten je kindjes🩵🩷. Hou vol en vraag vooral hulp waar nodig!

5 maanden geleden

Reactie op wendrii

Bijna 34 weken zwanger en geen zicht op niks. Bij de jongen zijn wat compli ...
Wat vervelend om te horen. Weten ze wat er is in de hersenen? Laat je weten wanneer het gaat worden?

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Wat vervelend om te horen. Weten ze wat er is in de hersenen? Laat je weten ...
Ja hij mist de hersenbalk. Het vocht in de hersenen was stabiel echter 2 week geleden ineens toegenomen. Wij wachten in spanning af hoe het verder gaat en wat het plan wordt.

5 maanden geleden

Reactie op wendrii

Ja hij mist de hersenbalk. Het vocht in de hersenen was stabiel echter 2 we ...
Wat een vervelend nieuws. Ik hoop heel erg dat het uiteindelijk meevalt 🩵