155 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Wat een vervelend nieuws. Ik hoop heel erg dat het uiteindelijk meevalt 🩵
We wachten het af woensdag weer een spannende echo🍀

5 maanden geleden

Reactie op wendrii

We wachten het af woensdag weer een spannende echo🍀
Hoe is het gegaan?

5 maanden geleden

Reactie op LisannedK

Hoe is het gegaan?
Hersenvocht was stabiel gebleven. 1 augustus dan ben ik 36+1 gaan we inleiding plannen mits de babys er nog zitten 😅

4 maanden geleden

Hallo! Hoe gaat het bij iedereen? Alles nog rustig? Morgen ben ik 36 weken, meisjes zitten nog lekker en alles gaat goed met ze 🙏 Ik vind het lichamelijk zwaar nu, zoveel pijntjes en kwaaltjes, maar rustig aan en dat helpt wel. Beetje de rem erop (maar dat valt niet altijd mee). Geplande datum is 17/8 (datum met emotionele betekenis), ben benieuwd of ik het haal!

4 maanden geleden

Reactie op P-gt

Hallo! Hoe gaat het bij iedereen? Alles nog rustig? Morgen ben ik 36 weken, ...
Hoi! Net bij de gynaecoloog weg. Hersenvocht is weer toegenomen hier dus wij worden a.s. woensdag ingeleid. Wel heeft deze gynaecoloog inwendig onderzoek gedaan en heb ik nu veel pijn.

4 maanden geleden

Wij mogen ons morgenochtend melden in het ziekenhuis, dan ben ik precies 37 weken. Heb al wat ontsluiting dus hoop dat alleen vliezen breken voldoende is om de bevalling op te wekken.. we gaan het meemaken!

4 maanden geleden

Reactie op AlisonVer

Wij mogen ons morgenochtend melden in het ziekenhuis, dan ben ik precies 37 ...
Wat spannend. Heel veel succes en laat ons vooral weten als ze er zijn!❤️

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Hoi! Net bij de gynaecoloog weg. Hersenvocht is weer toegenomen hier dus wi ...
Wat vervelend dat het hersenvocht is toegenomen. Hopelijk komt het allemaal goed woensdag. Hoe is het nu met de pijn?

4 maanden geleden

Reactie op P-gt

Hallo! Hoe gaat het bij iedereen? Alles nog rustig? Morgen ben ik 36 weken, ...
Wat fijn dat ze zo lang mogen blijven zitten!

4 maanden geleden

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe zwaar jullie tweelingen worden geschat. Ik schrok ervan toen hij aangaf dat onze jongen 3500 gram weegt en de dame 2700. Dit op 36 weken.

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe zwaar jullie tweelingen worden geschat. ...
Oh mooie gewichten wel! Baby A wordt geschat op 1900/2000 en baby B 2300/2400. Maarja, vind schattingen altijd lastig wel. Benieuwd of het een beetje klopt

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Hoi! Net bij de gynaecoloog weg. Hersenvocht is weer toegenomen hier dus wi ...
Heel veel succes♥️

4 maanden geleden

Reactie op AlisonVer

Oh mooie gewichten wel! Baby A wordt geschat op 1900/2000 en baby B 2300/24 ...
Ja naja ik ben wel bekend met grote baby's. Dus opzich niet zo gek maar schrok wel omdat dit natuurlijk wel een tweeling is.

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Hier 2750 en 2450g ongeveer, vandaag ook 36 weken. Maar kan me herinneren van mijn zoontje dat het niet altijd goed klopt

4 maanden geleden

Reactie op P-gt

Hier 2750 en 2450g ongeveer, vandaag ook 36 weken. Maar kan me herinneren v ...
Ja ik heb dus ervaren bij beide kinderen dat het wel klopte was wel een ander ziekenhuis. Heb voor beide baby's maat 44 en 50 in de tas dan weet ik zeker dat er iets gaat passen 🤣

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Mijn meisjes zijn met precies 35 weken geboren en wogen 2275 en 2395 gram. Zij liepen beide voor op de gemiddelde groeicurve van een eenling

4 maanden geleden

Reactie op wendrii

Ze zijn nu bijna 4 weken oud en dragen trouwens nog steeds maat 44 en luiers maat 0. Kleding is zelfs nog aan de ruime kant.

4 maanden geleden

Onze meiden zijn gisterochtend na een snelle bevalling geboren! Wij mochten ons om 07:30 melden in het ziekenhuis. Iets voor 9 uur werden de vliezen van baby A gebroken en begon het langzaam aan te rommelen. Iets voor 11 kwam de arts ontsluiting checken op mijn verzoek en zat ik op 7cm en om 11:43 en 11:52 zijn onze meiden geboren. Lorèn Nena Eevy (baby a) woog 1910g en Nómi Felin Jhené (baby b) woog 2140g. Ze hebben beide lekker bij mij en papa gelegen en zijn na een uurtje naar de kinderafdeling gegaan. Nu belangrijk dat ze aansterken zodat ze hopelijk snel met ons mee naar huis mogen!

4 maanden geleden

Reactie op AlisonVer

Onze meiden zijn gisterochtend na een snelle bevalling geboren! Wij mochten ...
Gefeliciteerd ❤️

4 maanden geleden

Reactie op AlisonVer

Onze meiden zijn gisterochtend na een snelle bevalling geboren! Wij mochten ...
Gefeliciteerd!! 💕