155 Reacties
4 maanden geleden
Hier even een kort bericht; na een hele week bandenpijn met erge kriebelhoest, had ik vrijdag een slechte dag en voelde de baby's minder.
Na een snelle check bij de arts (voorgeschiedenis) met verdriet gezien dat één van de baby's geen hartslag meer had, en snel naar het ziekenhuis gehaast voor een spoedoperatie om de andere baby te halen.
Één van de vruchtzakken was gescheurd en zat zonder vruchtwater.. en de andere baby had heel veel vruchtwater binnengekregen. Blijkt dat ik covid had/heb, en de nog levende baby is geboren met Fetal Inflammatory Syndrome door mijn covid.
Ze ligt nu op de IC te vechten, het ziet er voorzichtig positief uit maar nog wel kritiek, heel spannend en nog een lange weg te gaan.
Zondag hebben we het andere baby'tje begraven en bijgezet in het grafje van ons eerste zoontje die 3 weken na de geboorte is overleden 7 jaar geleden.
Een zeer verdrietige, moeilijke en bizarre situatie, we staan weer op automatische piloot en durven bijna niet te hopen op een goede afloop :(
4 maanden geleden
Reactie op P-gt
Hier even een kort bericht; na een hele week bandenpijn met erge kriebelhoe ...
Wat een verdrietig bericht. Ik ben er stil van. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie dochtertje goed uit deze situatie komt. 🤍🤍🤍
4 maanden geleden
Reactie op P-gt
Wat een nachtmerrie, verschrikkelijk 😔 heel veel sterkte. En dat jullie meisje gauw aansterkt 🩷
4 maanden geleden
Reactie op P-gt
Heel veel sterkte....
4 maanden geleden
Reactie op P-gt
Wat zijn jullie op opnieuw in een verdrietige situatie terecht gekomen! Ik ben er stil van… 🩶 ik kan jullie alleen maar sterkte kracht toe wensen met dit verlies en met jullie meisje dat zij hier goed door mag komen! 🩷
4 maanden geleden
Reactie op P-gt
Ongelofelijke situatie. Ik wens jullie alle kracht en gezondheid voor jullie dochter en heel erg veel sterkte met dit verlies. Ook gefeliciteerd dat je opnieuw mama bent geworden. ❤️
3 maanden geleden
Hier baby nieuws.. nadat met 26 weken 1 van de tweeling overleden bleek te zijn kwam er een spannende tijd aan. Een dreigende vroeggeboorte volgde. Uiteindelijk bevallen met 38+5 van onze gezonde zoon Daan, en van onze overleden zoon Louis ⭐️ een heftige kraamweek gehad maar gelukkig wel lekker thuis met Daan
3 maanden geleden
Reactie op dijkstrae
Hier baby nieuws.. nadat met 26 weken 1 van de tweeling overleden bleek te ...
Gefeliciteerd! Wat een mooi termijn. Welkom Daan & Louis, prachtige namen 🩵✨. Kan mij voorstellen dat het een intense en heftige kraamweek geweest moet zijn. Dikke knuffel!