14 Reacties

24 dagen geleden

Hoi! Ik heb dit dus ook sinds een week, bizar hè! Mij helpt het een kussentje tussen m’n armen. Dan staat je borstkas wat meer open en krijg je meer lucht. Hopelijk werkt dit ook voor jou? Slaap lekker!

24 dagen geleden

Ik heb hier ook last van! Voel me mega schuldig naar m’n vriend… ik heb een anti snurk beugel besteld bij mr. Anti-snurk , die kun je zelf op je gebit voor jou op maat maken! Ik moet alleen zeggen dat ik hem nog niet goed heb kunnen uitproberen omdat ik sinds een week ook echt megaaaa verkouden ben en die combinatie was voor mij echt hel. Dus afgesproken dat zodra m’n verkoudheid voorbij is, ik het een paar nachten ga proberen. Wie weet is t ook iets voor jou?

24 dagen geleden

Reactie op MHMHM

Hoi! Ik heb dit dus ook sinds een week, bizar hè! Mij helpt het een kussent ...
Super fijn! Ik ga het eens proberen

24 dagen geleden

Reactie op MelissavO202

Ik heb hier ook last van! Voel me mega schuldig naar m’n vriend… ik heb een ...
Echt mega vervelend en dan ook nog die verkoudheid erbij… Ik ga het eens opzoeken en kijken of het voor mij iets is. Dankjewel voor de tip😇

24 dagen geleden

Reactie op C.L

Echt mega vervelend en dan ook nog die verkoudheid erbij… Ik ga het eens ...
Ja verschrikkelijk.. gelukkig gaat het sinds 2 dagen de betere kant op. Maar zolang ik nog blijf snotteren, gaat die beugel er niet in. Dan moet hij nog maar een weekje doorbijten 😅

24 dagen geleden

Bevallen ;) ik had het mijn vorige zwangerschap ook en daarna was het helemaal weg. Ik gebruik nu overigens gewoon neusspray omdat ik anders geen lucht krijg en snurk nog niet (26w tweeling).

24 dagen geleden

Reactie op MelissavO202

Ja verschrikkelijk.. gelukkig gaat het sinds 2 dagen de betere kant op. Maa ...
Ik hoop voor je dat het snel over is 😊 ik heb ook een beugel besteld hopelijk werkt het haha 🙈

24 dagen geleden

Ik krijg sinds kort (ben nu bijna 26wk) ook klachten van mijn man. Hij ligt er gelukkig (nog) niet van wakker, maar geeft me soms een por zodat ik van houding verander. Ik durf ook geen neusspray meer te gebruiken, dus het is maar even een paar maanden minder charmant slapen vrees ik. Ga volgende week een nachtje weg met een vriendin, dus ga me vantevoren alvast verontschuldigen voor deze a-sexy en irritante zwangerschapskwaal… 🙈

23 dagen geleden

Ik heb overigens eerder wel eens van die pleisters gebruikt voor je neus, zodat de neus wat verder openstaat. Dat werkt ook wel eens, volgens mij gewoon bij de kruidtos verkrijgbaar

23 dagen geleden

Hoort er helaas bij! Gaat (vaak) na de zwangerschap weer over ☺️

23 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hoort er helaas bij! Gaat (vaak) na de zwangerschap weer over ☺️
Bij mij wil dit wel eens helpen; helpt je ook direct weer vrijer te ademen. https://www.etos.nl/producten/breathe-right-neusstrips-30-stuks-120500780.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI-6i5qcz5hQMV7wYGAB0xVwpeEAQYAyABEgJ71fD_BwE

22 dagen geleden

Ja ik had het de vorige zwangerschap en nu weer. Mijn man ging ook af en toe de logeerkamer op. Het is niet leuk... Maar hoort erbij. Vorige keer heb ik zo'n anti snurkbeugel gekocht, maar daar kreeg ik echt heel veel last van op elkaar geklemde kiezen en kaken. Het lijkt wel een ander snurken dan met een neusverkoudheid

21 dagen geleden

Oordoppen voor je man ? Dat werkt echt prima en zit ook niet vervelend

21 dagen geleden

Same! Is na je bevalling weg. Apart slapen, dan slapen jullie allebei goed! En dat gaat wellicht met een kleintje straks nog wel vaker gebeuren (bij ons tenminste wel😂)